مازیار ربیعی‌فر می‌گوید با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمرکز از بازیکنان تیمش گرفته شده است.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، سرمربی داماش گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیمش مقابل بادران تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: به تیم بادران تبریک می‌گویم. تیم ما در آن بازی مستحق شکست نبود. بازیکنان ما کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند. ما در این چند وقت خوب تمرین نکردیم و نتوانستیم کیفیت ایده‌آلی را از خودمان ارائه دهیم. در جریان بازی با بادران تهران چند فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم و در مجموع باید بگویم من شکست حق ما در این بازی نبود.

او ادامه داد: تیمی که تمرین نکند، از کیفیتش کاسته می‌شود. مساله مالی در تیم بسیار تاثیرگذار است. با این که بازیکنان ما با انگیزه فوتبال بازی می‌کنند اما شرایط نابسامان مالی هنوز پابرجاست و امیدوارم که در بازی‌های آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.

ربیعی‌فر درباره عملکرد داوری در بازی‌های تیمش گفت: در بازی با نود ارومیه داور پنالتی برای ما اعلام کرد و بعد از آن خودش آن پنالتی را برگرداند. در بازی با بادران هم داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد اما این کار را انجام نداد. ما چندین بازی است که از داوری ضربه می‌خوریم. هر حرفی هم بزنیم جز محرومیت چیزی حاصل نمی‌شود. واقعا حق می‌دهم بعضی مربی‌ها کنار زمین به خاطر این مساله شلوغ می‌کنند و به نظر من باید مثل همان‌ها شد که بتوانی حقت را بگیری. تیم من از داوری دارد آسیب می بیند. امیدوارم این بدشانسی از ما فاصله بگیرد و بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و جایگاه واقعی خود را به دست بیاوریم.

سرمربی داماش گیلان درباره آینده تیمش خاطرنشان کرد: با تلاش و کوشش و شرایطی در بازیکنان و تیم وجود دارد، آینده را برای داماش خوب می‌بینم و دوست دارم که داماش در انتهای فصل بتواند رتبه تک رقمی به دست آورد و در نیمه بالای جدول باشد.

او درباره شیوع ویروس کرونا و شرایط بازیکنان تیمش با توجه به فراگیری این بیماری گفت: تیم من در بازی گذشته به علت سرما خوردگی چند بازیکن خود را در اختیار نداشت. ما هیچ وقت تیم کاملی نداشتیم و با وجود این بیماری تمرکز از تیم ما برداشته شده است. ترس در وجود بازیکنان است و نمیدانیم تعطیلات لیگ تا کی ادامه خواهد داشت و و ماندیم که برای ادامه راه خود چه تصمیمی بگیریم. با این حال تمرینات تیم ما ادامه خواهد داشت و امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری رفع شود و وضعیت کشور به حالت عادی خود برگردد.