مالک جدید داماش از مسئولین استانی خواست تا درخصوص ضرب العجل فدراسیون به داماش مساعدت و رایزنی داشته باشند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سامان سهرابی مالک جدید تیم داماش گیلان با تایید کامل جزییات خبر روز گذشته وارش اسپرت در خصوص اولتیماتوم کوتاه فدراسیون برای پرداخت مبلغ بدهی پنج میلیارد تومانی بابت حق انتقال امتیاز اروند به داماش گفت: طی روزهای اخیر با آقایان حاجی پور و الطافی پیگیری هایی زیادی در این خصوص داشتیم که از آنها بابت این پیگیری متشکرم اما متاسفانه اگر تا روز سه شنبه ۱۵ مهر، مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان از کل پول را به حساب فدراسیون فوتبال واریز نکنیم، قطعا امتیاز داماش از استان خارج خواهد شذ.

وی ادامه داد: به ضرس قاطع اعلام می کنم که بنده هیچ گونه مشکلی برای پرداخت این پول ندارم، اما مشکل اینجاست که سرمایه من در کشور ترکیه است و به دلیل تحریم ها به هیچ عنوان چه من و چه بزرگان کشور هم نمی توانند این مبلغ بزرگ را در این فاصله زمانی کم وارد ایران کنند. حتی با دوستانم در ترکیه هم که صحبت کرده ام، آنها این موضوع را تایید کرده اند.

وی اظهار داشت: من حتی حاضر هستم که این پول را قرض بگیرم و در فاصله زمانی کوتاه با سود بیشتر آن را پس دهم.

سهرابی با بیان اینکه اگر مهلت زمانی بگذرد و این پول پرداخت نشود، حتی با ۱۰۰ میلیارد هم نمی توان سهمیه داماش را به رشت بازگرداند گفت: مدیریت ورزش استان پیش از این اعلام‌کردند که میخواهند تیم در استان بماند و در این راستا نیز کمک میکنند و حالا از مدیران و‌مسئولین استانی خواهشمندم که به ما کمک کنند.
وی ادامه داد: درخواست بنده از مسئولین استانی این است که اگر مقدور بود این مبلغ را سریعا تامین کنند تا ما با فرصت مناسب آن را پس دهیم و یا اینکه اگر چنین چیزی به هر دلیلی امکان نداشت، از فدراسیون فرصت بیشتری برای پرداخت بگیرند.

مالک جدید داماش در پایان در خصوص شائبه هواداران بابت حق انتقال سینا شاه عباسی به فولاد خوزستان ضمن تایید اخبار گفت: رضایت نامه شاه عباسی پیش از امضای قرارداد بنده با مالک قبلی صادر شده بود و به همین دلیل در قرارداد فی مابین قید شد که این مبلغ به بنده ارتباطی نخواهد داشت.