وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : به رغم همه مشکلات باشگاه ، امید داماش گیلان در گروه خود اول شد و به دور بعدی صعود کرد.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، تیم فوتبال امید داماش در گروه دوم مسابقات همراه با تیمهای ذوب آهن نوین اصفهان ، ارزش ورامین ، گهر زاگرس درود ، پیام بابل و پرسپولیس قائمشهر قرار گرفته بود که بازیها بصورت رفت و برگشت برگزار شد.

 

اولین بازی داماش با ارزش ورامین در ورامین باید برگزار می شد که بعلت مشکلات اخیر باشگاه ، تیم داماش نتوانست در آن بازی شرکت نماید که نتیجه بازی 3 بر صفر به سود ارزش ورامین شد. ولی در بازی های بعدی با عنایت و پیگیری های مهندس امیر عابدینی ، مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ، تیم امید مقتدرانه در ادامه مسابقات شرکت نمود و بدون باخت در نیم فصل اول به قهرمانی رسیده و در نیم فصل دوم نیز از دو بازی مانده به آخر مسابقات به دوره بعدی بعنوان تیم اول گروه صعود نموده بود که دو بازی آخر تشریفاتی بوده است که از دو بازی آخر هم 4 امتیاز گرفته و در پایان مسابقات با 23 امتیاز تیم بدون باخت ( به استثنای اولین بازی ) به دوره ی بعدی صعود نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : سایت داماش ایرانیان