دیار وارش: هادی طباطبایی به عنوان یکی از نوابغ فوتبال رشت همواره مورد توجه جامعه ورزش و بالاخض فوتبال ایران قرارداشته است. حضور او در برنامه های مختلف تلویزیونی و اینکه علی رغم جوان بودنش در کادرفنی تیم ملی امید حضور دارد، خود گواه بر این مسئله است که وی از دانش بالایی در فوتبال برخوردار است و روی او حساب ویژه ای باز می شود.
 
طباطبایی در آخرین دیدار داماش پیش از تعطیلات به تماشای دیدار تیم شهرش پرداخت که این مسئله به شدت از سوی هواداران داماش مورد استقبال قرار گرفت. گفتگوی اختصاصی وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با هادی طباطبایی در خصوص حضورش در عضدی، هواداران داماش،حضور علیرضا جهانبخش و.. را در ادامه خواهید خواند:
 
varesh-sport.com: پس از مدت ها برای تماشای دیدار تیم شهرتان داماش، در مقابل پیکان به استادیوم شهید دکتر عضدی آمدید. این دیدار و جو استادیوم شهید عضدی رشت را چطور ارزیابی کردید؟
من پیش از این هم در بازی های بسیاری از داماش حاضر شده بودم، منتهی در چند وقت اخیر به خاطر مشغله و حضور در تیم ملی امید این فرصت برایم پیش نیامده بود. خوشحالم که می بینم با وجود چنین شرایط سختی بازیکنان دارند کار می کنند و هواداران هم با تمام وجودشان حمایت بسیار خوبی را از تیم خود انجام می دهند.
 

این مسئله واقعا جای تشکر از آن ها را دارد و امیدوارم در آینده شرایط به گونه ای شود که این بازیکنان به لحاظ پشتیبانی مالی هم دلگرم شوند، چون این مسئله مسلما در نتایج تیم هم تاثیر گذار خواهد شد که خوب مسلما این شادی هواداران و حمایت بیش از پیش آن ها از تیم را در پی خواهد داشت.
 
varesh-sport.com: با در نظر گرفتن این مسئله که اطلاع رسانی برای بازی از سوی باشگاه انجام نشده و اطلاع رسانی ها  به صورت خودجوش از سوی هواداران بوده است، استقبال مردم و حمایت آن ها را چطور دید؟
من فکر می کنم پرشورترین تماشاگران در فوتبال ما را همین داماش داشته باشد. اینکه در لیگ یک این تعداد تماشاگر با این چنین شوری بیاید و به معنای واقعی تیم خود را حمایت کنند، بسیار جای تقدیر دارد. به نظر من این نشان از عشق و علاقه مردم به این تیم دارد و ایضا جایی که در دل آنها باز کرده است.
اگر بخواهیم ریشه ای به این قضیه نگاه کنیم، می بینیم که در گذشته هم این تیم و تماشاگرانش همیشه پرشور بوده اند. یادم است زمانی که در اینجا بازی می کردم، یک بازی با المپیک شوروی داشتیم و تماشاگران به قدری زیاد بودند که تا کنار زمین هم نشسته بودند. زمانی که در آن بازی پیروز شدیم، مردم در سطح شهر جشن گرفتند. قصدم این بود که بگویم، همیشه این شور وجود داشته است اما الان نوع و جنس هواداری متفاوت شده است و اکنون بیشتر جامعه جوان طرفدار این تیم هستند؛ همین مسئله حرارت آنها را بیشتر کرده است، در حالی که در گذشته با توجه به حضور رده های مختلف سنی این گونه نبوده است.
 

 علیرضا جهانبخش - هادی طباطبایی

 
varesh-sport.com: علیرضا جهانبخش نیز به همراه شما در بازی گذشته حاضر شده بود. نظرتان در خصوص این حضور و البته استقبال مردم از وی چیست؟
جهانبخش جزو بازیکنانی است که من فکر می کنم می تواند از مفاخر فوتبال ما باشد. علیرضا به لحاظ فوتبالی، اخلاقی و رفتاری، کاراکتر و… بازیکنی است که آینده روشنی را دارد.
با توجه به کاراکتری که او دارد انتظار این هم می رفت که علاقمندی خودش را نسبت به جایی که در آن پرورش و رشد پیدا کرده است، نشان دهد و اینکه می آید و در رشت حضور پیدا می کند، نشان دهنده یک علاقه دو طرفه است که هم از سوی او و هم از سوی مردم نسبت به یکدیگر وجود دارد. این مسئله می تواند یک دلگرمی برای بازیکنان، باشگاه و هواداران هم باشد که چنین بازیکنی را در بین خود پرورش داده اند.امیدوارم که اتفاقات فوتبالی هم در آینده برای او به خوبی رقم بخورد .
 
varesh-sport.com: از بازیکنان امسال داماش، مهیار نوری در چند برهه به تیم ملی امید دعوت شد که البته هر بار و به دلایل مختلف نتوانست حضور بی دغدغه ای را تجربه کند. عملکرد او در بازی با پیکان را چطور ارزیابی کردید؟
واقعیتش این است که بازی داماش و پیکان را به این علت که دائم صدایم می کردند و کار پیش می آمد، نتوانستم با دقت لازم ببینم و به همین علت فکر می کنم بهتر است در مورد این بازی نظر ندهم؛ اما ما مهیار را با توجه به قابلیت هایی که داشت چند اردوی تیم ملی دعوت کردیم و حتی قرار بود که در یکی از اردوی های خارج از کشور هم با ما باشد ولی متاسفانه مدارک او آماده نشد. در اردو ها هم که متاسفانه فکر می کنم با بدشانسی دچار آسیب دیدگی شد؛ با تمام این اوصاف من فکر می کنم که او قابلیت هایی بالایی را دارد و در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
 
varesh-sport.com: داماش الان در رده های انتهایی جدول است و این مسئله در تاریخ این تیم سابقه ندارد که در لیگ یک (دسته دو سابق) در چنین جایگاهی باشد. چقدر مجید جهانپور که زمانی سرمربی شما هم بوده است و کادرفنی را دخیل می داند؟
مسلما وقتی که یک تیم نتیجه نمی گیرد، عوامل زیادی دست به دست یکدیگر می دهند تا این اتفاق بیافتد و به همین دلیل وقتی تیمی نتایج نامناسبی می گیرد، شما نمی توانید بگویید که صرفا مربی مقصر بوده است. مخصوصا در مورد داماش عوامل زیادی تاثیر گذار بوده است تا نتایج آنگونه که باید رقم نخورد.
من فکر میکنم همینکه تیم دارد با چنین شرایطی اصلا در رقابت ها شرکت می کند و کار می کند به خودی خود بسیار جای تقدیر دارد و شاید اگر تیم دیگری جای داماش بود با اختلاف خیلی بدتر از این در پایین جدول حضور داشت. مطمئنا در بحث های فنی و در جای خود هم صحبت هایی می تواند وجود داشته باشد، اما در شرایطی که داماش با آن مواجه است، به نظر من باید فقط حمایت صورت بگیرد.
 
 
مصاحبه: مازیار اصغرزاده – مهرداد ثابت
www.varesh-sport.com
وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان
(دیار وارش)

 

 
 
 
هادی طباطبایی، سایت داماش، وارش اسپرت، بازیکن داماش گیلان، استقلال رشت، هواداران داماش، دیار وارش، damash،