وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: ما مقابل تیمی به پیروزی رسیدیم که بسیار قدرتمند است و مربی توانمندی دارد. این تیم بسیار روبه جلو بازی کرد و کمی هم شانس با ما یار بود زیرا تراکتورسازان دو موقعیت تک به تک خوب را از دست دادند که اگر آن دو موقعیت گل می شد، روند بازی تغییر می کرد. به هر حال بازیکنان ما بازی مناسبی انجام دادند و توانستیم به پیروزی برسیم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان جملات بالا در خصوص پیروزی داماش برابر تراکتور گفت ادامه داد : امین متوسل زاده همیشه کلید داماش بوده است و اینبار هم قفل دروازه تراکتورسازی را باز کرد. به نظرم خلاقیت خوبی در صحنه گل نشان داد و ما را به برد رساند. در کل از همه بچه ها راضی هستیم به خصوص دروازه بانمان که عملکرد خوبی داشت.

 

وی همچنین گفت: من جواب اعتماد به یک مربی جوان را گرفتم. وقتی تیمم از 5 بازی 3 امتیاز گرفت، به ناظمی اعتماد کردم و او را نگه داشتم و نتیجه اش این شد که از 10 بازی 14 امتیاز گرفتیم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با تراکتورسازی به ناظمی کمک کرده است، عنوان کرد: من مثل یک بیننده مسائلی که فکر می کردم به درد بخورد را به ناظمی گفتم اما تصمیم گیرنده خود او بود.

 

وی درباره وضعیت مجید جلالی در تراکتورسازی عنوان کرد: جلالی تئوریسین فوتبال است و در فوتبال ایران ریشه دارد. به نظر من باید به او فرصت داد و قدرش را دانست. قطعا او برنامه دارد و طبق برنامه اش پیش می رود.از مدیران تراکتورسازی می خواهم که فرصت ها را نسوزانند و به جلالی اعتماد داشته باشند. او قطعا تراکتورسازی را به جایی که مد نظر همه هست می رساند.

 

مدیرعامل داماش در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فولاد خوزستان می تواند صدر جدول را تا پایان فصل حفظ کند، افزود: فولاد تیم خوبی که سرمایه گذاری مطلوبی نیز کرده است. این تیم در استانی قرار دارد که فوتبال در آن حاصلخیز است اما از حالا زود است درباره قهرمانی فولاد حرف بزنیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید