تیم استان گیلان با کسب چهار نشان طلا و دو نقره قهرمان پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور شد.

به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان ، پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور در حالی به پایان رسید که تیم استان گیلان به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم گیلان در این دوره از مسابقات با کسب چهار نشان طلا و دونقره در جایگاه نخست، تیم تهران سه طلا و یک نقر در رده دوم و تیم نونهالان خوزستان نیز با کسب دو طلا و یک نقره در جایگاه سوم دوره پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور قرار گرفتند.

این دوره از مسابقات در استان گیلان و به مدت دو روز به میزبانی شهرستان صومعه سرا برگزار شد که به اذعان کارشناسان، سطح مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.

همچنین در این دوره از مسابقات نخستین رینگ استاندارد بوکس کشور نیز رونمایی و مورد استفاده قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات ۲۱ استان از سراسر کشور با ۸۵ ورزشکار به مدت دو روز در سالن شهدای شهرستان صومعه سرا با هم به رقابت پرداختند.

در حاشیه پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور از منوچهر ورزلی داور ستاه دار و پیشکسوت رشته بوکس تجلیل و از سید کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به دلیل حمایت از ورزش بوکس استان تقدیر شد.

همچنین از حاشیه های این دوره از مسابقات می توان به اهدای شاخه های گل و نثار فاتحه از سوی ورزشکاران، مربیان، داوران و اعضای هیئت بوکس گیلان برای تجلیل از آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو اشاره کرد.