سرمربی داماش گیلان گفت: در دو بازی آینده با تمام قوا به میدان می رویم و با تمام توان ظاهر می شویم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مازیار ربیعی فرد پس از پیروزی داماش گیلان در مقابل تیم فوتبال علم و ادب در تبریز اظهار داشت: این برد را به بازیکنانم که برای رسیدن به این پیروزی تلاش کردند تقدیم می کنم و همینطور این سه امتیاز شیرین را به هواداران واقعی داماش تقدیم می کنم. هوادارانی که قلبا داماش را دوست داشتند و در چند وقت اخیر در کنار ما بودند.
وی ادامه داد: کسانی هم بودند که به ظاهر دوستدار و هوادار داماش بودند اما در واقع دشمن داماش بودند. از این افراد گله مند هستم و در پایان فصل در این مورد صحبتهای ناگفته ای دارم.

سرمربی داماش در مورد داوری گفت: داور گل ما را در ابتدا پذیرفت و بعد به ناگاه نظر خود را تغییر داد. در بازی های گذشته هم از تصمیمات داوری لطمه خورده بودیم و از این بابت که این تصمیمات داوری در طول فصل در چند نوبت به ضرر ما بوده ناراحتم. با این وجود امروز هم نسبت به داوری اعتراض خاصی نداشته و ندارم‌.

ربیعی فرد در مورد دو بازی آینده تیمش تصریح کرد: قطعا هم در مقابل قشقایی و هم آلومینیوم اراک با تمام قوا به میدان می رویم و تلاش می کنیم تا روند این دو هفته را ادامه دهیم و در جدول به کمترین استحقاق خود برسیم‌.