مازیار ربیعی فرد در مصاحبه پس از بازی با فجرسپاسی استعفای خود از سرمربیگری داماش را اعلام کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مازیار ربیعی فرد پس از تساوی یک بر یک داماش برابر فجرسپاسی شیراز در برابر خبرنگاران اظهار داشت: برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید این از شانس بد من باشد چون بچه ها زحمت خود را کشیدند.

وی ادامه داد: بچه های تیم من واقعا با شرفند که با پنج تا ۱۵ درصد دریافتی اینطور زحمت می کشند. من در دو هفته اخیر (در غیاب مدیریت) به هر شکل در کنار تیم بودم.

وی افزود: من در اینجا از مدیریت باشگاه و تماشاگر واقعی داماش تشکر می کنم و استعفا خود و قطع همکاری با داماش را اعلام میکنم. برای داماش و سرمربی آینده تیم آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

 

وی اظهار داشت: پنج بازی باقی مانده است و این تیم قطعا در لیگ خواهد ماند اما شاید مشکل تیم من باشم که توپ ها به گل تبدیل نمی شود و‌با رفتنم این مشکل حل شود.

داماش تیم بزرگی است و از طرفداران واقعی داماش ممنون هستم که تحملم کردند.

ربیعی فر در ادامه در پاسخ به این سوال که در آستانه دربی رشت این تصمیم غیرمنتظره است، بیان کرد: تصمیم من فنی نیست و از تیم به خاطر ایجاد موقعیت هایش راضی هستم اما متاسفانه برخی ها معنای محبت را متوجه نمی شوند و از این بابت من فکر میکنم که اگر از تیم بروم راحت تر هستم. شاید با رفتن من مشکلات تیم حل شود.

وی ادامه داد: این تصمیم خودم است و در ادامه هم به عنوان یک طرفدار هر کمکی که از دستم بر بیاید برای داماش انجام خواهم داد.

وی در پایان گفت: جا دارد از حمایت های آقای فتح الهی فرماندار رشت تشکر کنم که در هفته های اخیر به ما کمک کردند و در کنار داماش و سپیدرود بودند. من حتما با ایشان تماس میگیرم و اشتعفایم را اطلاع خواهم داد تا در صورت نیاز با مشورت مدیریت قبلی، آقای استاندار و دیگران سرمربی تیم قبل از بازی با سپیدرود مشخص شود.