قرارداد مالکیت داماش عصر سه شنبه نهایی شد و سامان سهرابی عهده دار مالکیت لاجوردی های شهرباران شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در توضیحات از سامان سهرابى مالک جدید داماش آمده است : وی در زمره آن دسته از مدیرانى است که هم دارای تحصیلات عالیه می باشد و هم سابقه ورزشى درخشانى دارد.
وى متولد استان گیلان مى باشد و عنوان جوانترین مدیر عامل در فوتبال ترکیه را به خود اختصاص داده است.
او ابتدا با رشته هاى رزمى وارد عرصه ورزشى شد و دارای کمربند مشکی دان یک رشته تکواندو است و از سیزده سالگى وارد فوتبال شد. سهرابی بعد از حضور در لیگ سه کشور با تیم سبحان رشت راهى تهران شد و در تیم راه آهن طى سالهاى ٨٨-٨٩به صورت حرفه اى به فوتبال ایران معرفى گردید.
وی با درخشش در راه آهن راهى نساجى قائم شهر شد اما مصدومیت بى موقع باعث شد چندین ماه از فوتبال دور باشد تا در بازگشت راهى جنوب کشور شود و تا سال ٩٣ در تیم منتخب جزیره کیش به فوتبال خود ادامه داد. سامان سهرابی در سال ٢٠١۴ وارد لیگ ترکیه شد و پس از حضور در لیگ ٢ و لیگ ۴ ترکیه به فکر تاسیس باشگاه و تیمدارى در لیگهاى اروپایی افتاد و از این رو شروع به نامه نگارى و رایزنی هاى گوناگون کرد و پس از یکسال تلاش بى وقفه در اواخر سال ٢٠١٧ موفق به ثبت باشگاه سامى اسپورت در استان آنتالیا کشور ترکیه شد. وی در حال حاضر در زمره جوانترین مدیرعاملان و ایجنت های حال حاضر اروپا می باشد. تنها و اولین باشگاه دار رسمی در کشور ترکیه با فعالیت در تمام سطوح و رکورد دار ترانسفر بازیکن در سال گذشته می باشد.