خدا را شکر که توانستیم با پیروزی در برابر علم و ادب تبریز بقای خود را در لیگ یک قطعی کنیم‌.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد مختاری در مورد دیدار تیمهای علم و ادب تبریز و داماش گیلان اظهار داشت: خوشبختانه نتیجه خوبی در تبریز کسب کردیم‌. البته اگر قدر موقعیت های خود را بیشتر می داشتیم ، می توانستیم با نتیجه بهتری هم در این بازی به پیروزی برسیم . نیمه اول علیرغم داشتن چند موقعیت گلزنی، خیلی خوب ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم‌.

وی ادامه داد: خدا را شکر که با این سه امتیاز که البته نخستین سه امتیاز بیرون از خانه ما هم محسوب می شود توانستیم بقای خود در لیگ یک را قطعی کرده و از این بابت به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم.

کاپیتان و مدافع با تجربه داماش که در دو هفته اخیر تمرینات تیم را نیز زیر نظر داشت در این رابطه گفت: همه امور فنی تیم زیر نظر مازیار ربیعی فرد است. بعد از بازی با نیروی زمینی و در طول این هفته تمرینات مستقیما زیر نظر ایشان دنبال شد و هفته قبل از آن هم که حضور فیزیکی نداشتند باز هم تمرینات با نظر و هماهنگی ایشان برگزار می شد و هدایت فنی داماش با آقای ربیعی فرد است.

وی در مورد بازی های آینده داماش افزود: ما همچنان با قدرت دو بازی باقیمانده را دنبال می کنیم‌. در تیم ما بازیکنان جوان و غیر جوان فرقی ندارند. هر بازیکنی که در طول هفته خوب کار کند در ترکیب به میدان می رود.

مختاری در پایان در مورد تصمیم بحث برانگیز داوری در مردود کردن گل دوم داماش در نیمه اول اذعان داشت: هم داور و هم کمک داور ابتدا گل را تایید کردند اما در ادامه با اعتراض شدید نیمکت نشینان علم و ادب تبریز کمک داور نظرش را تغییر داد و گل را مردود اعلام کرد.