انتشار یک استوری انتقادی از سوی کاپیتان داماش با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت ورزش سه، بحران بزرگ در گیلان با شیوع ویروس کرونا نگرانی شدیدی را شکل داده است و در این بین بازیکنان سه تیم گیلانی (داماش، ملوان و سپیدرود) با انتشار استوری‌هایی خواهان توجه بیشتر مسوولان شده‌اند. در این بین اما محمد مختاری، بازیکن باسابقه و کاپیتان داماش استوری جنجالی در انتقاد از وضعیت شکل گرفته در استان منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است و ساعاتی بعد نیز اقدام به پاک کردن آن کرد.

مختاری در این خصوص به ورزش سه می‌گوید: شرایط خیلی سخت و نگران کننده است. رشت شهر کوچکی است و تعجب من اینجاست که حتی امروز که خواستم به سر تمرین بروم دیدم شرایط حضور مردم به همان شکل سابق است. این یک کم کاری و اهمال بزرگ شاید در خصوص انتقال اطلاعات به مردم باشد که باعث شده آنها به همان شرایط گذشته و سبک سابق به زندگی ادامه بدهند.

وی ادامه داد: مسلما این وضعیت با توجه به اخباری که از گوشه و کنار و به شکل موثق می‌شنویم باعث خواهد شد تا اوضاع بحرانی‌تر نیز شود. من واقعا از این وضعیت دلم گرفته و باعث شد تا آن را منتشر کنم. البته قبول دارم در هر قشری آدم خوب و بد حضور دارد و من فقط دغدغه خودم را در قبال این مردم گفتم. باید این موضوع خیلی بیشتر جدی گرفته شود و نباید با سهل‌انگاری یک فاجعه بزرگتر رقم بخورد.

کاپیتان داماش در ادامه صحبت‌هایش گفت: من به شخصه و عاجزانه از مردم عزیز رشت و استان گیلان می‌خواهم قرنطینه را جدی بگیرند. اوضاع از آنچه که فکر می‌کنید خیلی بدتر است و این مساله را قبول دارم که شرایط اقتصادی و مشکلات شاید مانع از این تصمیم شود اما مسلما جان انسان‌ها در اولویت قرار دارد. از مسوولان هم می‌خواهم توجه بیشتری داشته باشند. سازمان‌های بهداشتی و بیمارستان‌های گیلان و رشت در بدترین شرایط از نظر امکانات قرار دارند و باید به این موضوع رسیدگی شود.