در حاشیه دیدار دوستانه روز گذشته مابین تیم‌های داماش و شهرداری فومن، اسماعیل شاد مدیرعامل داماش در جمع کادر فنی و سپس هواداران حاضر شد و در خصوص شرایط باشگاه و روند اخذ امتیاز لیگ سه توضیحاتی داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، اسماعیل شاد ابتدا با حضور در جمع کادرفنی داماش پس از دیدار این تیم مقابل شهرداری فومن گفت: از زحمات شما بسیار ممنونم که با انگیزه در بازی‌های دوستانه حضور دارید. باید بگویم همیشه دوست دارم کاری انجام شود بعد حرف بزنم و یا مصاحبه کنم.

دو مسئله را باید به اطلاع تان برسانم. نخست اینکه، چند روز است که ساختمان باشگاه آماده شده و مستقر شده‌ایم. مسئله دوم در رابطه با در اختیار گرفتن سهمیه لیگ دو یا سه بود که در حال حاضر مذاکره خیلی خوبی با یکی از تیم‌های لیگ سه در جنوب داشتیم. فکر می‌کنم اگر خدا بخواهد و همه چیز جور باشد ما می‌توانیم با این تیم عقد قرارداد داشته باشیم. در واقع همه چیز منوط به این است که مالک محترم بحث مسائل مالی را انجام دهد تا بتوانیم انشالله تیم را به رشت انتقال دهیم.

وی ادامه داد: در رابطه با تیم‌های پایه هم بد نیست که بدانید زمین بسیار خوبی را در نخودچر و پشت مجموعه کارگران در اختیار گرفته‌ایم. این زمین برای مدرسه فوتبال و یا تیم های پایه استفاده می شود اما هر گاه که تیم بزرگسالان نیز برای برگزاری تمرین یا بازی به آن احتیاج داشت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پس از این جلسه، مدیرعامل داماش در بین تعدادی از هواداران این تیم حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ گفت. وی در پاسخ به این سوال که وضعیت خرید امتیاز به کجا کشیده شده است گفت: انشالله اگر در بحث مسائل مالی مشکلی پیش نیاید، انتقال تیم بالای ۹۰ درصد است.

وی افزود: نگه داشتن تیم با بازی های دوستانه کار بسیار سختی است و کادرفنی واقعا دارد زحمت می‌کشد.

شاد در پاسخ به این پرسش که آیا مالک بعد از مدتی به لحاظ مالی مشکلی نخواهد داشت، گفت: جوابی ندارم. این دغدغه من هم هست. شما با مالک زودتر آشنا شدید و من در ادامه آمدم. من تمام سختی‌ها را قبول می‌کنم و برای خودم چیزی نخواسته‌ام. به من گفته‌اند که مشکلی وجود ندارد و من حتی برای حضور در لیگ سه و یا حضور در لیگ دو و حتی لیگ یک اعلام کردم که هر کدام چقدر هزینه دارد.

در خصوص امتیاز تیم هم قرار شده است تا چند روز آینده در خصوص تامین پول به بنده اعلام شود که چه خواهد شد. به هر حال می‌دانیم که اگر تامین مالی به موقع انجام نشود تیم فروشنده منتظر نخواهد ماند.
وی در ادامه گفت: در خصوص سوالات شما باید بگویم که همیشه وقتی کسی از جیب خودش خرج می‌کند این چنین نگرانی‌ها و یا سختی هایی ممکن است باشد. اگر شرکت تولیدی باشد همه چیز مشخص است اما وقتی از جیب هزینه می شود باید سبک و سنگین و بررسی شود.

وی افزود: در واقع از الان اصل هزینه‌ها قرار است صورت بگیرد و ما هم بضاعت و آبروی ما را گذاشته‌ایم. به بنده گفتند (نصیری) که من تا دوسال هزینه می‌کنم و بعد از دوسال از طرق مختلف درآمدزایی می‌کنم و اگر این حرف گفته نمی‌شد من (شاد) نمی‌آمدم. من این جمله را که شنیدم گفتم هر سرمایه گذاری بخواهد تا دو سال هزینه کند خیلی خوب است.

وی اظهار داشت: ببینید من بعد از پگاه حداقل چهار مورد دعوت به همکاری داشتم اما نرفتم و گفتم بدرد نمی‌خورد، چون این اعتبار را در اینجا و با شما (هواداران) بدست آوردم و این اعتبار را که نباید به راحتی از بین می‌بردم. دوباره می‌خواستیم یک بار دیگر این تیم احیا شود و باز این استادیوم پر شود و فوتبال شهر زنده شود.

وی ادامه داد: من به شخصه جز این چیزی نمی‌خواهم . پس سعی می‌کنیم آرامش داشته باشیم و سعی می‌کنیم که مجاب کنیم که مالک خرج کند اما اگر روزی هم این اتفاق نیفتد هیچ کدام از ما مقصر نیستیم. ما به گفته ها اعتماد می‌کنیم و جلو می‌رویم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی می‌افتد را پیش بینی و قضاوت نمی‌کنیم و در ادامه متوجه می‌شویم. در حال حاضر که دارد این کار انجام می‌شود.