وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: چند روز قبل خبری را شنیدیم که کمی باورش برایمان سخت بود… هادی طباطبایی دروازه بان رشتی و اسبق استقلال رشت و استقلال تهران در بازی های باقی مانده لیگ، سرمربی داماش گیلان می شود.

 

این خبر وقتی عجیب و دور از ذهن می نماید که در نظر داشته باشیم طباطبایی سال گذشته و تقریبا در چنین روزهایی، در اوج درگیری های امیر عابدینی و شهرام قویدل به نوعی سمت قویدل گرایش پیدا کرده بود و حتی از سوی قویدل به عنوان مدیرعامل باشگاه و جانشین عابدینی نیز معرفی شد!

با شنیدن این خبر و برای اطلاع از صحت و سقم آن تحقیقاتی را انجام دادیم که برآیند آن تقریبا صحت مذاکره را تائید می کند و حتی طباطبایی در گفتگو با یکی از دوستان نزدیکش نیز این خبر را تائید و عنوان می کند که به توافق هم رسیده اند.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

البته آخرین خبرها و شنیده هایمان از این حکایت دارد که احتمال آمدن طباطبایی به داماش به دلایلی کمرنگ شده است و حمایت عابدینی از علی نظرمحمدی در مصاحبه های اخیرش را نیز می توان تائیدی بر این قضیه دانست، اما همینکه مدیرعامل داماش و طباطبایی در این خصوص گفتگو داشته اند، در نوع خود جالب توجه است و به نوعی نشان می دهد که نباید در فوتبال اختلافات را زیاد هم جدی گرفت!

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان