وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: صبح امروز(شنبه) برای هواداران داماش شهرباران با شنبه های دیگر فرق داشت و همه منتظر خبری از جلسه ی امروز در استانداری گیلان بودند.
به گزارش وارش اسپرت، معاون اول قوه قضائیه و مسئول پرونده امیرمنصور آریا که با پیگیری های نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل به گیلان سفر کرده بود، جلسه ای با استاندار، نمایندگان و مسئولین گیلان برگزار کردند که مهمترین مسئله ی آن برای فوتبال دوستان گیلانی بحث حل مشکلات باشگاه ورزشی داماش گیلان بود.
 
برای اطلاع از جزئیات این جلسه خبرنگار وارش اسپرت گفتگوی تلفنی با ایرج ندیمی داشت و نماینده محبوب این روزهای داماشی ها گفت:بنابر مکاتباتی که بنده و آقای استاندار در جلسه امروز با معاون اول قوه قضائیه و مسئول پرونده امیرمنصور آریا انجام دادیم، ایشان قول دادند که مشکلات حل شود و تمام مسئولیت حل مشکلات باشگاه ورزشی داماش گیلان را به آقای سیاوش پور، مدیرکل دادگستری گیلان سپردند.
  

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبتی که با معاون اول قوه قضائیه انجام داد، تشریح کرد: بحث استقلال خوزستان هم مطرح شد و استاندار هم حمایت لازم را داشتند که آقای اژه ای گفتند هرچه که در آنجا عمل شده است در گیلان هم انجام می پذیرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مورد نتیجه اصلی جلسه امروز گفت: اتفاق بزرگ جلسه با آقای اژه ای تبدیل شدن بعد ملی به بعد محلی بود که مسئولین محلی، مثل استاندار و مدیرکل دادگستری گیلان مسئول شدند و عملا اتفاق امروز یعنی اینکه ما به حداقل انتظار داماش از اموال امیرخسروی برسیم.

 

ندیمی در پایان گفت: دیروز در مجمع نمایندگان هم اولین صحبتی که بر آن اصرار داشتم، همین بحث مشکلات داماش بود و آقای استاندار هم همین نظر را داشتند و با توجه به اتفاقات امروز الحمدالله پیگیری ها در روزهای آینده به نتیجه نهایی و باب دل هواداران خونگرم داماش گیلان می رسد تا داماش را دوباره در لیگ برتر فوتبال و به طبع آن شور و نشاط را در جامعه شاهد باشیم.