داماش گیلان برابر مس رفسنجان شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران ، تیم داماش گیلان در رفسنجان با یک گل از مس رفسنجان شکست خورد.

 

تک گل مسی ها در این دیدار را حامد اسدپور در دقیقه 83 وارد دروازه داماش گیلان کرد. داماشی با این شکست از دوازده بازی خود با سقوطی آزاد و دوازده امتیاز در رتبه هجدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

داماش گیلان از ساعت 14:45 روز سه شنبه 12 آبان ماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان گلگهر سیرجان خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده(آرمین منفرد دوست87)، امیررضا غمناک، بهنام عسگرخانی، حمید خدابنده لو، مصطفی حاجتی، میلاد قربان زاده، هادی سهرابی(حافظ یعقوبی 68) ، محمد رستمی، محمد جعفری (مرتضوی 72).

 

مس رفسنجان 1-0 داماش گیلان: روی تعلل مدافعان داماش، حامد اسدپور مهاجم مس با یک شوت توپ را به منتهی علیه دروازه داماش و رضا محمدی می فرستد.

 

اتفاق ویژه: داماش در دقیقه 5 مسابقه روی خطایی که بر روی میلاد قربان زاده اتفاق افتاد صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی محمد رستمی توسط دروازه بان مس دفع می شود.

 

در حاشیه: تماشاگران مس رفسنجان در اوایل پانزده دقیقه پایانی شعار بازیکن بی غیرت را برای بازیکنان خود به کار می بردند. این در حالی بود که مس در این لحظات سراپا حمله بود و دقایقی بعد به گل برتری دست یافت.

لازم به ذکر است، این بازی که از هیچ شبکه تلویزیونی و رادیویی پخش نمی شد با همکاری حسن رضوی عضو تیم پزشکی داماش به صورت لحظه به لحظه از اپلیکیشن وارش اسپرت vs گزارش آنلاین شد.