مس کرمان رکورد شکست ناپذیری اش برابر داماش را حفظ کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درچارچوب هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران در کرمان تیم فوتبال مس این شهر پذیرای داماش گیلان بودند که این دیدار در نهایت با دو گل به سود میزبان خاتمه یافت تا مس کرمان در یازدهمین بازی خود برابر داماش نیز شکست نخورد.

 

گل های مس کرمان در این مسابقه را فرزاد حسین خانی در دقیقه 6 و بهنام داداشوند در دقیقه 35 بازی به ثمر رساندند. همچنین رستمی از داماش گیلان و کاظمیان از مس کرمان با کارت زرد داور این مسابقه جریمه شدند.
داماشی ها با این شکست با 4 رده سقوط در رده نهم جدول رده بندی در پایان هفته سوم قرار گرفتند. داماش گیلان از ساعت17:15 روز جمعه سیزده شهریور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای شهرداری اردبیل خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی، حمید خدابنده لو، مهیار نوری، هادی سهرابی، میلاد قربان زاده (محمد حیدری 84)، محمد رستمی، سعید مرتضوی، حسین گوهری (محمد طالبی 64)، سعید طالبی (محمدرضا الماسخاله 75) ، سامان فرزام پور، حسن نجفی.

 

شرح بازی: داماش که در این بازی با ترکیبی کاملا شبیه به ترکیب ابتدایی بازی گذشته خود مقابل پاس همدان به میدان آمده بود، بی تعارف می توان گفت که در وهله اول آمده بود تا این بازی را با نتیجه مساوی به پایان برساند؛ این مسئله با توجه به اینکه هنوز کادرفنی به آشنایی لازم از بازیکنان به خاطر محدودیت زمانی نرسیده اند و بازی هم در خارج برابر تیمی بود که تاکنون برابر داماش شکست نخورده بود، نمی توانست غیرمنطقی باشد. اما یک گل زود هنگام در دقیقه ششم مسابقه تمام نقشه های مجید جهانپور را را نقش بر آب کرد.

اشتباهات در یارگیری به خصوص در دقایقی ابتدایی بازی از سوی داماشی ها کار دست این تیم داده بود و مسی ها چندین موقعیت را بر روی دروازه داماش نیز در ادامه ترتیب دادند که منجر به گل دوم شد.

وینگو بگویچ اما در نیمه دوم شاگردان خود را به شکلی دیگر به میدان فرستاد و به نظر می رسید که مس به همین نتیجه نیز راضی است و تنها برای بدست آوردن گل های بیشتر و افزودن تفاضل گل خود گوشه چشمی به دروازه داماش دوخته است. داماشی ها نیز رفته رفته موقعیت هایی را به روی دروازه مس کرمان ترتیب دادند. در یکی از مهمترین های آن ضربه ایستگاهی بود که اگر مهیار نوری یک گام جلوتر بود می توانست حداقل یکی از گل ها را جبران کند. شوت دیگری از بازیکنان دماش در نیمه اول که به تیر دروازه اصابت کرد نیز از دیگر موقعیت های مهم دو تیم و برای داماش بود.

 

شرح گل ها:

مس 1-0 داماش: فرزاد حسین خانی بر روی ضربه کرنر ارسالی و روی اشتباه در یارگیری مدافعان داماش و عدم خروج میلاد پورقلی دروازه بان با ضربه سر دروازه داماش را در ششمین دقیقه از بازی گشود تا مشخص شود داماش روز پر التهابی را در ادامه این بازی خواهد داشت.

 

مس کرمان 2-0 داماش: شوت پرقدرت بهنام داداشوند از گوشه بیرونی محوطه جریمه و فاصله حدودا 25 متری به سجاف دروازه داماش رفت و دور از دستان میلاد پورقلی وارد دروازه داماش شد.

 

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

 

داماش گیلان، مس کرمان، سایت هواداران داماش، damash،