وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : برای دومین روز متوالی تمرینات داماش گیلان انجام نشد. حواشی زیادی از داخل تیم به گوش رسید و حتی صحبت هایی مربوط به بازی نکردن تیم در مقابل فولاد خوزستان شنیده شد،که باعث نگرانی هواداران شد.در این بین خبر رسید که قرار است بازیکنان تیم با سفر به تهران با مهندس عابدینی و معاون دادستان گفتگویی داشته باشند و برهمین اساس وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان سراغ محمد مختاری ، محمد آبشک و کاپیتان مهدوی،سه بازیکن متعصب سالهای اخیر رشت رفتیم تا هواداران داماش را از وضعیت تیم بیشتر مطلع کنیم؛

 

مختاری:به خاطر هواداران هم شده باید بازی کنیم/پولمان به ته کشیده شده است…

 

varesh-sport.com : قصد دارید به تهران بروید ؟

بله،قرار است صبح چهارشنبه به تهران برویم و با آقای عابدینی و معاون دادستان صحبتی کنیم تا شاید مشکلاتمان حل شود.به نظر من اگر برویم به نفع خودمان است.

 

varesh-sport.com : آیا مشکلات حل نشود در مقابل فولاد هم بازی نمی کنید؟

من یک نکته را باید به هواداران بگویم که به ما گفتند در مقابل شاهین و راه آهن بازی کنید و ان شاالله مشکلات را حل می کنیم.تصمیم امروز این بوده است که بازی نکنیم ولی باز هم هرچی بزرگترهای تیم گفتند ما انجام می دهیم.

 

 

varesh-sport.com : نظر خودتان چه چیزی است؟

به خاطر هواداران هم شده باید بازی کنیم چون بازی نکردن فقط به خودمان ضربه می زند. ولی حداقل چند روز تمرین نمی کنیم تا یکی بیاید جواب ما را بدهد. آن موقع که ما ششم جدول بودیم آقای استاندار آمد با همه بازیکنان دست داد حالا که مشکلات داریم کجاست؟

 

varesh-sport.com : آیا تمرین نکردن شما را از حالت آرمانی بیرون نمی آورد؟

فوتبالیست ها شغل دیگری ندارند، به خدا دیگر پولم به ته کشیده شده است و در این بین پدر و مادر من هم که سرمایه دار نیستند . خانواده ام از من انتظار دارند اگر شما در جیبتان پولی نباشد حال روز خوبی دارید؟

 

varesh-sport.com : حرفی باقی مانده است که با هواداران داشته باشید؟

من کوچک همه هستم و از شما که بیشتر در جریان مشکلات هستید انتظار داریم که بقیه هواداران را مطلع کنید که ما به این تیم تعصب داریم ولی شش ماه است که پول نگرفته ایم.

من 17 بازی روی نیمکت نشسته بودم در حالی که در عمر فوتبالی ام سابقه نداشته است ولی باز هم به خاطر حاشیه نرفتن تیم هیچ حرفی نزدم ولی بعضی ها اینطور نیستند و در زمین قدم می زنند!

 

مهدوی : به خدا از مسئولین کمک مالی نمی خواهیم !/ به خاطر هواداران هم شده دست از اعتصاب بر می داریم

 

varesh-sport.com : آیا قصد سفر به تهران را دارید، درست است؟

نه چنین قصدی ندارم ، فقط شنیده ایم که حاجی عابدینی قرار است به رشت بیاید.

 

varesh-sport.com : آیا واقعیت دارد در مقابل فولاد هم بازی نمی کنید؟

بچه ها تصمیم گرفته اند که چند روز تمرین نکنند تا بالاخره آقای استاندار و مسئولین استانی بپرسند که چه شده است تمرین نمی کنید؟

همان طور که وقتی ملوان دست به اعتصاب زد 300 میلیون به حسابشان واریز شد! به خدا ما کمک مالی مسئولین استانی را نمی خواهیم ما فقط می خواهیم که پیگیر این تیم محبوب باشند تا تکلیف تیم سریع تر معلوم شود،داماش هم نماینده گیلان است!

 

varesh-sport.com : آیا با تمرین نکردن به تیم ضربه نمی زنید یا به قول مهندس عابدینی از فرم ایده آل بیرون نمی آید؟

بازیکنان تیم،حرفه ای هستند و به صورت انفرادی تمرین می کنند. کاری که امروز انجام دادیم و فقط امیدواریم هرچه زودتر مشکلاتمان حل شود.

 

varesh-sport.com : هواداران تیم وقتی خبر بازی نکردن شما در مقابل فولاد را شنیدند شوکه شدند.مهمترین نگرانی هواداران،توجه نکردن مسئولین به این تیم است امری که در 6 ماه گذشته با وجود فشار هواداران و شخص امیر عابدینی عملی نشد،در این شرایط چه می کنید؟

مطمئن باشید به عشق شهرمان هم شده بازی می کنیم.بازیکنان ذوب آهن اعتصاب کرده بودند در حالی که تنها دلیلش چکی بوده است که مربوط به فروردین بوده و به آنها داده بودند و حتی مالک باشگاهشان هم معلوم هست ولی داماش اینطور نیست اما مطمئن باشید به خاطر هوادارانمان هم شده به تمرین بر میگردیم و هر طور شده تیم را در لیگ نگه میداریم. ولی باز هم تاکید میکنم فقط به خاطر هواداران دست از اعتصاب برمیداریم. از این لحاظ مطمئن باشید که اگر هم مشکلات حل نشد به خاطر تعصبی که به تیممان داریم و همچنین احترامی که برای هوادارانمان قائلیم در مقابل تمام حریفان به میدان میرویم و به زودی هم به تمرینات بر میگردیم.

 

آبشک:هواداران تمام تلاششان را کردند و اکنون نوبت بازیکنان است

 

varesh-sport.com : از وضعیت تمرین امروز بگویید؟

حدود یک ساعت جلسه داشتیم و نامه ای هم بود که همه امضا کردند تا از بلاتکلیفی بیرون بیاییم.ما با تیم هیچ مشکلی نداریم ما فقط می خواهیم کسی صدایمان را بشنود.ولی در این بین بعضی ها پول بیشتر گرفتن و در خانه هایشان هم نشسته اند! برای مثال یکی پولش را گرفت و بعد هم هواداران را خراب کرد و رفت و دیگران را هم خودتان بهتر میدانید.

اما ما به عشق هواداران هم شده بازی میکنیم ولی می خواهیم تکلیف باشگاه روشن شود.

هواداران تمام تلاششان را کردند و بارها در ورزشگاه شعارهایی مثل استاندار یادت باشه ، داماش باید باشه و یا داماش منحل بشه و … را سر دادند و حالا دیگر نوبت ما هست چون دیگر تمام نگاه ها به ماست. اینجا بحث یه شهر و یه استان است و نباید اینقدر بی تفاوت باشند.

 

varesh-sport.com : آیا در بازی فولاد و ملوان نمی خواهید بازی کنید؟

ملوان که بحثش فرق می کند و باید حتما آن بازی را ببریم ولی قوه قضاییه باید زودتر به شرایط ما رسیدگی کنه تا به تیم این شهر و استان ضربه وارد نشود.

 

varesh-sport.com : شما به تهران می روید؟

من نمی روم و فکر می کنم باید بزرگترهای تیم بروند. بازیکنانی مثل آقا رضا(مهدوی) و علی نظیف کار و حاجتی و … باید به نمایندگی از بقیه حرف بزنند.

 

varesh-sport.com : حرفی با هواداران ندارید؟

نگران نباشند و ان شاالله این مشکلات حل می شود و ما با بازی های خوبمان آن ها را شاد می کنیم.