وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : فرق یک تیم پرهوادر با یک تیم بی هوادار اینجاست که مشخص می شود . شاید اعتصاب شکسته شد ولی اینطور که پیداست بازیکنان فقط به عشق هوادارانشان به تمرینات برگشته اند. وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان بلافاصله بعد از به اتمام رسیدن جلسه، با دو تن از بازیکنان سخت کوش و باتجربه داماش مصاحبه ای را تدارک دید تا هواداران داماش را بیشتر در جریان شرایط تیم محبوبشان قرار دهد . مصطفی حاجتی مرد محجوب و بی حاشیه داماش و علی نظیف کار که در نزد هواداران لقب لوسیو را با خود یدک میکشد در گفتگو با وارش اسپرت چنین گفتند:

 

نظیف کار:با برد ملوان،خوشحالی را به شهر بر میگردانیم

 

varesh-sport.com : شما هم از افرادی بودید که به تهران سفر کردید؟

بله،جلسه ای را همراه بچه های دیگر با حاج آقا داشتیم که معلوم شود طرف حسابمان چه کسی است.

 

varesh-sport.com : نتیجه ی خوبی داشت؟!

راستش را بخواهید نه! آقای عابدینی هم آب پاکی را روی دستمان ریختند و ایشان هم مقصر نیستند! ولی تصمیم گرفتیم به خاطر مردم شهر هم شده دست از اعتصاب برداریم و به تمرینات برگردیم.

 

varesh-sport.com : برخی ها معتقدند که تبعیض هایی بین دو نماینده گیلان گذاشته می شود،نظر شما چیست؟

صد در صد!وقتی ملوان به مشکل می خورد استاندار و تمام مسئولین استان می آیند و به آنها کمک می کنند ولی داماش در این شش ماهی که مشکل داشت حتی حالمان را هم نپرسیدند و جالب آنکه پارسال هم وقتی صعود کردیم یک تبریک هم نگفتند!

 

متن کامل دو مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : دلیل این بی اعتنایی ها؟

ملوان است دیگر!! شاید به خاطر مسئولینشان است…

 

varesh-sport.com : آیا درست است که این اعتصاب دلیل دیگری هم مبنی بر اعتراض به تبعیض برای پرداخت پول بعضی بازیکنان داشت؟

نه،اصلا چنین چیزی نیست و اگر قرار بود اعتراضی انجام شود همان اول فصل انجام میدادیم.ما فقط میخواهیم از بلاتکلیفی بیرون بیاییم.

 

varesh-sport.com : پس با این شرایط هواداران نگرانی ای از بازی نکردن در مقابل فولاد و ملوان نداشته باشند؟

خدا شاهد است فقط به عشق هواداران دست از اعتصاب برداشتیم و مرحله ی دوم به خاطر بازی با ملوان.چون میدانیم برای مردم خیلی مهم است و ان شاالله آن بازی را میبریم چون میدانیم که با برد داماش تمام مردم رشت خوشحال می شوند و خوشحالی دوباره به این شهر بر می گردد.

از هوادارانمان انتظار داریم مثل گذشته از تیمشان حمایت کنند.

 

حاجتی:وضعیت داماش برای مسئولین هیچ ارزشی ندارد!

 

varesh-sport.com : چه گذشت در جلسه ای که با مهندس عابدینی داشتید و چند نفر در جلسه بودند؟

15 نفر از بچه ها بودند،حرفها زیاد امیدوارکننده نبود!

 

varesh-sport.com : از دست عابدینی کاری بر می آید؟

مهندس تمام سعی و تلاشش را دارد انجام می دهد ولی تنها است و کسی هم به ایشان کمک نمی کند!

 

varesh-sport.com : از چه کسانی انتظار کمک دارید تا مشکلات باشگاه را حل کنند؟

مسئولین شهر و استان؛ ولی از ظاهر قضیه پیداست که وضعیت تیم برای هیچ کس مهم نیست! بازیکنان دو روز تمرین نکردند تا شاید استاندار و فرماندار بپرسند که چرا تمرین نمی کنید و دیدیم که هیچ خبری نیست و به این نتیجه رسیدیم داماش که این همه هوادار دارد برای مسئولین هیچ گونه ارزشی ندارد.

 

varesh-sport.com : با این شرایط برای دو بازی آینده اوضاع را چطور میبینید؟

این مشکلات بیش از شش ماه است که پیش آمده و هیچ تیمی هم مثل ما چنین مشکلاتی نداشته است ولی باز هم بچه ها آمدند و تمرین کردند و با تمام قوا بازی کردند.و از فردا هم می آییم و به خاطر هواداران هم شده تمرین می کنیم تا حداقل این هواداران از دست ما ناراحت نباشند.

 

varesh-sport.com : چه حرفی با هواداران پرشور رشتی دارید؟

باید به خاطر تیم شهرشان هم شده به مانند گذشته از تیمشان حمایت کنند.تنها دلخوشی ما هم همین هواداران هستند و ما میدانیم که بازی با ملوان برایشان خیلی مهم است و به خاطر شادی این مردم هم شده با تمام قوا تمرینات را از سر میگیریم.