مدافع راست داماشی ها به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، هنوز دو سه دقیقه از شروع بازی داماش با سردار بوکان در استادیوم سردار جنگل نگذشته بود که در نزدیکی های خط طولی زمین، آرمین منفرددوست با پیچ خوردن پایش به زمین می افتد و فریادهای او و واکنش های اطرافش، خبر از یک مصدومیت بی موقع برای مدافع راست جوان و یکی از موثرترین بازیکنان داماش در فصل جاری می دهد. 

دقایقی بعد، تعویضی زودهنگام تا حدودی بر این قضیه صحه می گذارد و نگرانی هواداران از غیبت طولانی مدت او را موجب می شود؛ اما منفرددوست خبر می دهد که مصدومیتش چندان جدی نیست. وی در گفتگوی با خبرنگار وارش اسپرت گفت: روز گذشته MRI گرفتم و مشخص شد که دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط زانو شده ام اما خداراشکر این مصدومیت جدی نیست و طبق نظر پزشک با یک ماه فیزیوتراپی برطرف خواهد شد. 

منفرددوست در خصوص اینکه فکر می کند آیا به داماش در ادامه راه خواهد رسید، اظهار داشت: با توجه به طول دوره فیزیوتراپی این احتمال وجود دارد که برای دو سه بازی پایانی فصل به تیم برسم و بتوانم به میدان بروم. 

وی در پایان گفت: از تمامی عوامل تیم، بازیکنان، کادرمدیریت و فنی و همینطور هواداران داماش گیلان که به شدت پیگیر وضعیت مصدومیت من بوده اند تشکر می کنم و امیدوارم که با همدلی که وجود دارد بتوانیم در پایان فصل، صعود به لیگ یک را جشن بگیریم .