وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : علیرضا جهانبخش محصول باشگاه داماش گیلان با حضور در نشست خبری باشگاه N.E.C Nijmegen Official هلند ، رسما به عنوان بازیکن این باشگاه معرفی شد . ترجمه فارسی مصاحبه وی در این نشست به نقل از سایت رسمی این باشگاه را در ادامه خواهید خواند .

 

علیرضا جهانبخش: "آموزش خوب روی انتخاب من تاثیر گذار بود"

 

مذاکره شفاهی او با ان ای سی قبلا اعلام شده بود اما روز جمعه او بصورت رسمی به عنوان بازیکن باشگاه معرفی شد.

این انتقال از باشگاه ایرانی داماش صورت گرفته است. هافبک کناری جوان بسیار از بودنش در هلند راضیست، "من از چند وقت پیش عاشق نایمخن شده ام".

 

"خوشحالم که در هلند هستم. حالا من تمام دهکده کوچک اما زیبای نایمخن را دوست دارم البته این شهر با ایران 75 میلیون نفری قابل مقایسه نیست که هر جایی میروی شلوغ است. این انتقال مشکلاتی را به همراه خواهد داشت اما من از زندگی در مکان های ساکت لذت میبرم"

 

قطعا جهانبخش هنوز نمی تواند هلندی صحبت کند. انگلیسی برای او زبان سختی است، بنابر این یک مترجم پس از اتمام تمام سوالات و جوابها آنها را ترجمه کرد.

" این که زبان انگلیسی را متوجه نشوی سخت است، البته انگلیسی آنچنان برای من غریب نیست. در مدرسه تا حدودی آن را فراگرفتم اما از این پس تمام توان خود را بر آن خواهم گذاشت تا به کمک یک معلم آن را فرا بگیرم و سپس یاد گرفتن زبان هلندی را شروع کنم"

آمدن از ایران به هلند قطعا عالی است. بنابر این ان ای سی نماینده ای جهت سرپرستی او در هلند منصوب نمود. ایران از هلند دور است و خانواده اش در فصل آتی از او دور خواهند بود." از 15 سالگی من در باشگاههای مختلفی بازی کردم و مجبور بودم از خانه دور باشم. بنابر این با زندگی دور از خانواده خو گرفته ام. این سخت است اما برای پیشرفت کردن چنین از خود گذشتگی لازم است"

"زمانی که متوجه شدم ان ای سی به دنبال من است سعی کردم تا راجع به باشگاه اطلاعات کسب کنم. در مورد عملکرد، بازیکنان و استادیوم.همه اینها عالی به نظر میرسند. همچنین من سعی کردم تا در مورد لیگ هلند که معروف است به اینکه مکانی عالی برای آموزش و پرورش بازیکنان جوان است بیشتر بدانم. دقیقا تمام اینها در مورد ان ای سی هم صادق است و روی تصمیم من برای اینکه فوتبالم را در این باشگاه ادامه دهم تاثیر گذار بود. اینجا میخواهم گام بعدی را در حرفه ام بردارم"

 

منبع : سایت باشگاه N.E.C

ترجمه : آروین باقری

 

عکس ها :

 

علیرضا جهانبخش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید