به گزارش وارش اسپرت، صبح امروز جلسه معارفه کادر مدیریتی با بازیکنان داماش در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برگزار شد. در ابتدا مازیار اصغرزاده روابط عمومی باشگاه داماش به معرفی خود پرداخت و سپس داریوش نصیری مالک داماش به ایراد سخنرانی پرداخت.

داریوش نصیری در ابتدای سخنان خود گفت: خدا قوت به همه عزیزان و امیدوارم که روزهای بسیار خوبی را سپری کنید. برایم باعث افتخار است که در خدمت دوستان و تیمی هستم که باعث افتخارات و مباهات یک استان و حتی یک کشور است. هر جا که اسم داماش می‌آید به جرات می‌گویم که در زمان و موقعیتش همه به احترام آن خواهند ایستاد. این باعث دلگرمی همه ماست.

وی ادامه داد: از روزی که وارد این عرصه شده‌ایم انرژی آن در زندگی‌مان آمده است و یکایک شما یک قطب و اسطوره هستید و ایمان دارم که در کنار شما ما هم بتوانیم به سر منزل خوبی برسیم. باز هم تکرار می کنم که شماها برای ما مهم هستید و در کنار شما ما می‌توانیم قد بکشیم و با هم سایه‌مان بلند شود.

مالک داماش در ادامه گفت: به تک تک شما افتخار می‌کنم و قول می‌دهم که خیلی قوی و محکم پشت تیم بایستم. نه آدم سیاسی هستم و نه دنبال سیاست هستم نه دنبال پول هستم نه دلم می‌خواهد کسی به مجموعه ما یک قران کمک کند. مطمئن هستم تک تک اعضای این گروه جایگاه خودمان را پیدا می‌کنیم و بر می‌گردیم به آن دوره اوج. دستمان را پیش هیچ کس دراز نمی‌کنیم. تک تک شما سرمایه‌های این مجموعه هستید و من داریوش نصیری به همه شما افتخار می‌کنم.

داریوش نصیری در انتها افزود: ممنون از اینکه بعد از تمرینی سخت جمع شده‌اید و انشالله طی روزهای آینده یک جشن برای خانواده بزرگ داماش خواهیم گرفت. ما هم داریم تلاش و رایزنی‌هایمان را با آدم‌های مختلف سیاسی و ورزشی انجام می‌دهیم که انشالله در جایگاهی مناسب در مسابقات شرکت کنیم.

در ادامه اسماعیل شاد مدیر عامل داماش به ایراد سخنرانی پرداخته و گفت: خیلی خوشحالم که فرصتی دوباره به من داده شد تا در خدمت داماش باشم. از آقای نصیری به عنوان مالک تشکر می‌کنم که پذیرفتند تا در اینکار بسیار سخت حضور پیدا کنند. همه می‌دانیم که کار آسانی نیست.

وی ادامه داد: زمانی که مجموعه پگاه را داشتیم بسیاری از شما (بازیکنان) شاید سنی نزدیک به ۱۰ سال را تجربه می‌کردید. شور و هیچانی در این استادیوم‌ها ایجاد می‌شد که تعدادی از آن‌ها مثل همین آقای سیامک فراهانی کنارم نشسته است، محمد مختاری که در دفاع یلی بوده است یا افشین چاوشی که همه در فوروارد از او می‌ترسیدند یا مصلح که در میانه میدان می درخشید.

مدیر عامل داماش در ادامه گفت: بنده از آقای نصیری مجددا بابت حضورشان و اعتمادی که به بنده داشتند تشکر می‌کنم . امیدوار هستم که بتوانم با تشکیل تیمی بیرونی و حمایت از تیم داخلی مجموعه خوبی داشته باشیم.

شاد در ادامه اذعان کرد: دوستان! همیشه بهترین زمان زندگی آدم جوانی است که یک عمر را می‌سازد. اگر در جوانی برنامه خوبی داشته باشید تا عمر دارید از آن خوب استفاده می‌کنید. به هر کدام‌تان فرصتی داده شده است که بیاید در تیمی که نام آن داماش است. داماشی که در کشور جایگاهی داشته است و حال امیدوار هستیم که مجددا به این جایگاه برگردد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ سهمیه‌ای نداریم شما ایثار کرده‌اید و پای کار آمده‌اید. این کار بزرگی است. از کادرفنی و تدارکات و همه شما تشکر می‌کنم. می‌خواهم بگویم که شما بازیکنان از این فرصت برای خودتان استفاده کنید. شما می‌توانید هم خودتان و هم باشگاه را بزرگ کنید.

اسماعیل شاد در انتهای صحبت‌های خود افزود: زمانی در پگاه ما علاوه بر اینکه کل استادیوم پر می‌شد چندین هزار نفر پشت درب می‌ماندند و ما با ترافیک و بعد از دو ساعت از استادیوم به [منطقه شهری] رشت می‌رسیدیم. یک زمانی علی کریمی که پسوند پاشاکی دارد و همه او را آنقدر دوست دارند و می‌شناسند را کسی نمی‌شناخت. تمام خانواده او در پاشاکی کشاورز هستند اما امروز همه دنیا او را می‌شناسند. شما باید از این فرصت استفاده کنید. امروز کادری دارد با شما کار می‌کند که در حد لیگ برتر است و این در حالی است که آن‌ها هم می‌دانند ما سهمیه‌ای نداریم پس این فرصتی است که برای همه ایجاد نمی‌شود.

در ادامه این نشست سیامک فرهانی سرمربی داماش به ایراد صحبت‌های خود برای داماشی‌ها پرداخت. وی در ابتدا صحبت‌های خود را بدینگونه آغاز کرد: به نمایندگی از کادر و بازیکنان خوش آمد می‌گویم به شما. خیلی خوشحال هستم که دارید از ما حمایت می‌کنید. چیزی که آقای شاد فرمودند را کاملا به آن معتقد هستم. برای موفقیت ما نیاز به دو تیم داریم اما در نهایت همه ما زیر یک پرچم و برای یک اسم و هدف می‌جنگیم.

سرمربی داماش ادامه داد: اما بحثی است که باید بگویم و حرف دلم است. دو ماه و نیم است که داریم کار می‌کنیم اما هیچکس از کنار ما رد نشد. خیلی‌ها رویشان را برگرداندند تا با ما رو به رو نشوند. خیلی آدم ها جوری راهشان را کج کردند برای سر زدن به تیم‌های دیگر شهر تا با ما رو به رو نشوند. و همین آدم‌ها یک سال و اندی پیش سر و دست می‌شکستند که بیایند و کنار این تیم عکس بگیرند. این روزها را فراموش نمی‌کنم و تا زنده‌ام حواسم هست که چه کسانی کنار ما بودند و چه کسانی تنهایمان گذاشتند.

وی افزود: درود به شرفتان که پای تیم ایستاد و من بعد از دو ماه این بهترین موقعیت است که خالصانه بگویم دست تک تک بازیکنان‌مان را می‌بوسم که بدون هیچ سهمیه‌ای آمدند و کنارمان مانده اند.

سیامک فرهانی در انتها گفت: در بحث مدیریت [و مالکیت] باشگاه این را باید بگویم که در این مدت خیلی‌ها آمدند و خیلی حرف‌ها زدند و قول‌ها دادند اما آقای نصیری دستی را که به سمت او دراز کردیم پس نزد و پای کار ایستاد که من وظیفه خودم می‌دانم از اول تشکر کنم. به عنوان آخرین جمله‌ام این را می‌گویم که تمام این شهر تنهایمان گذاشتند به غیر از این جمع اما به شما قول می‌دهم که همین جمع کافی است تا به جاهای بالاتر برسیم.

در انتها محمد مختاری کاپیتان تیم فوتبال داماش به نمایندگی از بازیکنان به ایراد صحبت پرداخت و گفت: من هم از طرف بچه‌های تیم از شما تشکر می‌کنم و تنها قولی که می‌توانم به مجموعه داماش بدهم این است که چه در تمرینات و چه بازی‌های دوستانه بجنگیم و با تمام وجود تلاش کنیم تا دوباره بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی آن برگردانیم.

کاپیتان مختاری ادامه داد: این چیزی است که از دست ما بر می آید چرا که ما مرد مستطیل سبز هستیم و با بیرون زمین نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

او سخنان خود را بدین شکل به پایان رساند: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در زمین عملکرد بسیار خوبی را داشته باشیم و از باشگاه نیز این انتظار را داریم که همانطوری که تا الان از تیم حمایت کرده‌اند من بعد نیز حمایت داشته باشند تا بتوانیم با کمک هم داماش را به جایگاه اصلی آن برگردانیم.

 

شما می‌توانید ویدیوی کامل جلسه معارفه کادر مدیریتی با بازیکنان داماش را در یوتیوب مشاهده کنید.