وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بعد از اینکه استقلال خوزستان به من پیشنهاد داد خیلی زود به درخواست این تیم پاسخ مثبت دادم.

 

به گزارش وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی در مورد حضورش در استقلال خوزستان گفت: از باشگاه استقلال خوزستان پیشنهاد داشتم و نفت مسجد سلیمان هم با من صحبت کرد با توجه به شرایط شهر اهواز و وضعیت آب و هوایی بهتر این شهر نسبت به مسجدسلیمان ترجیح دادم به استقلال خوزستان بیایم. همچنین با توجه به اینکه سهمیه باشگاه‌ها کم شده و با توجه به وضعیت مالی خوب استقلال خوزستان به سرعت این تیم را انتخاب کردم و قرارداد بستم.

  

وی در مورد وضعیت داماش گیلان و اینکه آیا فکر می‌کند تیم سابقش بتواند به لیگ برتر برگردد، گفت: داماش هر سال تیم خوبی داشته و بازیکنان با کیفیتی را به فوتبال ایران معرفی کرده. ما فصل قبل جوان‌های خوبی مثل روح‌الله سیف‌اللهی، هادی محمدی و حسن‌زاده را داشتیم که اکنون جذب تیم‌های دیگر شده‌اند. ما سال قبل فصل خوبی را نداشتیم و بخشی از این مسئله به خاطر مشکلات مالی بود. آنقدر مشکل مالی داشتیم که حتی می‌توانم بگویم یک باشگاه لیگ دسته اولی وضعیت بهتری نسبت به این مسئله داشت. وقتی پول نباشد، تیم ضرر می‌کند.

 

امیر عابدینی وعده وعیدهای زیادی می‌داد اما عملی نمی‌شد. به ما می‌گفتند هفته بعد 300میلیون به حساب باشگاه می‌آید اما اتفاقی نمی‌افتاد به هر حال با توجه به حضور تیم‌هایی مثل فجر سپاسی مس کرمان و … در لیگ دسته اول داماش گیلان کار سختی دارد و امیدوارم وضعیت این تیم بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدوارم داماش گیلان فصل خوبی را پشت سر بگذارد. حیف است شهر رشت یک نماینده در لیگ برتر نداشته باشد و مردم این شهر لایق داشتن یک تیم در لیگ برتر هستند.

 

وی در مورد اینکه فکر می‌کند استقلال خوزستان بتواند فصل آینده به موفقیت برسد، خاطرنشان کرد: تیم جوانی داریم و بازیکنان خوبی در جمع ما حضور دارند. بسیاری از باشگاه‌ها شرایط خوبی ندارند،‌راه‌آهن هرچند بازیکنان خوبی جذب کرده اما هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده است، باشگاه‌هایی مثل فولاد خوزستان، نفت تهران، تراکتورسازی و گسترش فولاد بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده‌اند و نتوانسته‌اند بازیکنان خوبی جذب کنند. ما می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

هافبک جدید استقلال خوزستان در پایان در خصوص وضعیت اردوی این تیم در بروجرد خاطرنشان کرد: اردوی بسیار خوبی بود، تمرینات بدنسازی را انجام دادیم و دو بازی دوستانه برگزار کردیم وضعیت تمرین بسیار مناسب بود و این اردو به آمادگی ما کمک کرد. /فارس