وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هر جریان یا کانونی، اگر بانوان را نبیند احساس و عاطفه را ندیده است.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در دیدار با اعضای کانون بانوان هوادار باشگاه داماش گیلان با اشاره به این نکته که هر جریان یا کانونی، اگر بانوان را نبیند و لحاظ نکند، احساس و عشق و عاطفه را ندیده است، تصریح کرد: عاطفه سرمنشاء اش از بانوان است و بالاترین عاطفه از مادر است.

 

وی افزود: در تمام متون اسلامی به زن با احترام ویژه نگاه شده است و زن را ریحانه دانسته اند و در فرهنگ ایرانی نیز در زمان کوروش که او را پیامبر پارسیان می دانستند مشاورش یک زن بوده است.

  

عابدینی ادامه داد: در اجتماع نیز حرف شما را بیشتر از ما گوش می کنند و برای حرف های شما گوشها شنواتر است. حرف شما در چارچوب داماش بیشتر به دلها می نشیند و شما باید برای ما تبلیغ کنید و تبلیغ ما نیز هویت سازی است.
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: باید همه جا بگویید که داماش یک هویت زیبا را شکل داده که این یک هویت رشتی است.

 

وی با اشاره به خبرهای خوشی که قرار بود اعلام کند، گفت: بستن قرارداد همه بازیکنان داماش یکی از خبرهای خوبی بود که امروز اعلام شد و خبر خوب دیگر اینکه با موافقت مسئولان 3 کارخانه از زیرمجموعه شرکت امیرمنصور آریا بنام داماش خواهد شد که یکی در تهران و یکی در قزوین و دیگری نیز آب داماش خواهد بود. که با درآمدزایی این 3 کارخانه این باشگاه از این پس بصورت مستقل اداره خواهد شد.

 

امیر عابدینی آنگاه به مساله ترانسفر جهانبخش اشاره کرد و گفت: جهانبخش را به خاطر هویت داماش در رشت ترانسفر کردیم و امروز که او در رسانه های هلند مصاحبه می کند نام داماش در دنیا شنیده خواهد شد و این در حالیست که از باشگاههای 40 میلیاردی سالهاست کسی به اروپا ترانسفر نشده است.

 

وی با تاکید براینکه هنجارها هویت ساز هستند، ابراز داشت: ناهنجاریها نیز هویت سوز هستند، یک فرزند معتاد هویت یک خانواده را زیرسوال برده و یک فرزند ورزشکار به خانواده هویت می دهد.

عابدینی ادامه داد: شما در شهری زندگی می کنید که برای خودش تاریخ و فرهنگ و گویش دارد، هوای اینجا، غذای اینجا و باران اینجا مردم سراسر کشور را به سوی خودش جلب می کند. و این هویت با هویت تاریخی شکل می گیرد و انسجام پیدا می کند که در نتیجه میرزا کوچک در اینجا پیدا می شود یا در هنر مسعودی و پوررضا به بلندای هنر می رسند.

وی افزود: بنابراین همه باید در دست هم نهیم تا یک هویت ورزشی منسجم در قالب تیم داماش گیلان را نیز شکل دهیم.
عابدینی همچنین به باشگاه سپیدرود رشت اشاره کرد و گفت: برای بخشی از مردم رشت این تیم یک هویت است ولی متاسفانه آنها نمی خواهند این باور را پیدا کنند که دارند تاریخ را ورق می زنند و دنبالش میگردند، آنها باید آینده را بسازند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید