وارش اسپرت- تارنمای هواداران داماش گیلان : با وجود اینکه روز گذشته مراسم معارفه " محمود حبیب مسگر " به عنوان سرپرست جدید امیدهای داماش گیلان انجام شد، اما گویا سرپرست پیشین امیدهای داماش برکناری خود را قانونی نمیداند و از ارائه کارت های بازی تیم امتناع می کند!

به گزارش وارش اسپرت ، چند هفته ای است که تیم بزرگسالان داماش با حاشیه هایی از سوی برخی افراد روبرو شده است و اکنون به نظر می رسد که قرار است دامنه این حاشیه ها به تیم امید داماش گیلان برسد .

 

پس از برکناری سرپرست اسبق تیم امید داماش که گفته می شد در جبهه شهرام قویدل فعالیت دارد، مدیر تیم های پایه داماش در اقدامی قابل پیش بینی سرپرست تیم امید را برکنار کرد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و با وجود معرفی مسگر به عنوان سرپرست امید داماش سرپرست سابق امیدهای داماش در اقدامی عجیب کارت های مسابقه تیم را به باشگاه تحویل نمی دهد و معتقد است برکناری وی ، وجه قانونی ندارد!

 

با توجه به اینکه امیدهای داماش گیلان هفته قبل به دلیل مشکلات مالی قادر به سفر به شیراز نبود و مقابل فجر سپاسی صف آرایی نکرد، اگر تا جمعه این هفته مشکلاتشان برطرف نشود، نماینده گیلان به طور خودکار از سوی فدراسیون فوتبال از مسابقات لیگ برتر کشور کنار گذاشته می شود.
حال باید دید این ماجرا به کجا کشیده می شود و آیا برخی از افراد بعضا بومی قصد دارند به خاطر منافع شخصی خود حتی به آیندگان فوتبال این شهر ضربه بزنند؟

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید