وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : آقای فردوسی پور ظاهرا دوست دارد هر زمان که توهینی انجام شد به سراغ رشت بیایید.شاید ایشان علاقه دارند تصویری سیاه و زشت از رشت به مردم ایران نشان دهند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از گل علی سراوانی مدیر روابط عمومی داماش درباره برنامه این هفته نود گفت: آقای فردوسی پور هر زمان که یک اتفاق منفی در رشت روی می دهد زمان بسیاری از برنامه اش را به داماش اختصاص می دهد اما کافی است که یک حرکت خوبی در رشت روی بدهد ایشان با یک آیتم 30 ثانیه ای از بازی داماش سر و ته اش را در می آورد.

 

متن کامل +کلیپ در ادامه مطلب

استنباط ما این است که ایشان را شاید تهدید کرده اند که از رشت تعریف نکند! سراوانی با اشاره به حرکت خوب هواداران داماش در استقبال از باشگاه گهر و هوادرانش در بازی هفته گذشته که به منظور پاسداشت از خاطره همراهی مردم دروود در کمک به تیم داماش بود گفت: بچه های رشت برای این تقدیر و حمایت از هواداران تیم مهمان نیازی به تعریف و تمجید شخص خاصی ندارند و اصلا آنها بدون توقع و فقط به منظور قدرشناسی دست به این کار زدند اما دلمان از این می سوزد در فوتبالی که باید چراغ برداشت تا دنبال یک حرکت زیبا و جوانمردانه بود، در فوتبالی که اگر سر بازیکن شکسته شود تیم حریف حاضر به تقوف بازی نیست و در حالی که همه ی رسانه های ورزشی از روزنامه ها تا خبرگزاری ها و سایتها به این حرکت اشاره نمودند اما متاسفانه برنامه نود حتا یک عکس هم در این خصوص نشان نداد.

 

وی در ادامه افزود: در طول نود دقیقه بارها مردم درود و تیم گهر مورد تشویق قرار گرفتند و با گل و پرده نوشته مراتب قدرشناسی رشتی ها را نسبت به آنها اعلام کردند.زیبایی این مراسم در خود جوش بودنش بود. وقتی پس از وقایع بازی با ملوان من در برابر دوربین نود هوادارانمان را محکوم می کنم و از آنها گله می کنم و همه ی آنها را تلویزیون چندین و چند بار پخش می کند این حداقل انتظارمان است که موارد مثبت را هم انعکاس دهند.

 

سراوانی در پایان گفت: هم خبرنگار نود از این مراسم فیلم گرفت و هم بسیاری از هواداران آن طور که به ما اطلاع دادند فیلم و عکس های خود را برای نود ارسال کردند اما دریغ از یک اشاره. آقای فردوسی پور ظاهرا دوست دارد هر زمان که توهینی انجام شد به سراغ رشت بیایید.شاید ایشان علاقه دارند تصویری سیاه و زشت از رشت به مردم ایران نشان دهند که البته این نهایت کج سلیقگی است، من مطمئنم که این کار ایشان نه فقط موجب دلگیری گیلانی ها که مردم لرستان و همه ی آنها که به فوتبال جوانمردانه دلبسته اند را ناراحت کرده است.

 

 

پی نوشت :

دو کلیپ کوتاه مربوط به تشویق های قبل از بازی که با همکاری علی خیرخواه و حامد الطافی تهیه وتدوین کرده اند را می توانید در ادامه دانلود کنید.

لازم به ذکر است این دو کلیپ که با دوربین آماتور ذخیره شده ، بخش کوچکی از حمایت هواداران داماش از درودی ها بود و این حمایت در طول نود دقیقه و پس از پایان بازی ادامه داشت .

 

 کلیپ شماره یک با حجم 2.6 مگابایت

کلیپ تشویق هواداران داماش - گهردرود

 

کلیپ شماره دو با حجم 6.5 مگابایت

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید