وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: صبح روز سه شنبه در پارک مفاخر رشت، طی مراسمی از پروفسور مجید سمیعی تجلیل شد و در پایان ایشان به عضویت افتخاری دو باشگاه داماش گیلان وسپیدرود در آمدند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از تسنیم ،  فاز دوم پارک مفاخر با حضور پروفسور سمیعی، مورد بهره برداری قرار گرفت. در این مراسم اعضای شورای شهر رشت، پروفسور انوش برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شهردار رشت و گروه کثیری از مردم حضور داشتند.

 

پروفسور مجید سمیعی پس از دریافت پیراهن های سپیدرود رشت و داماش گیلان و لوح یادبود دو باشگاه گفت: این بهترین هدیه ای بود که در طول سفرم به ایران به من داده شده است. شما فکر نکنید که من از فوتبال بی خبرم. من تاکنون طرفدار تیم هانوفر آلمان بودم، شهری که سال ها در آن زندگی می کنم و از این پس شما مرا طرفدار داماش و سپیدرود بدانید.

 

پروفسور سمیعی با ابراز مسرت از عضویت افتخاری در این دو باشگاه گفت: لازم شد که مرا به ورزشگاه دکتر عضدی رشت دعوت کنید تا بتوانم از نزدیک بازی این دو تیم همشهری ام را تماشا کنم.

در این مراسم ضمن دادن لوح یادبود با پرفسور سمیعی از سوی دو باشگاه پیراهن های شماره 93 این دو تیم نیز به ایشان اهدا شد تا پس از این شماره یاد شده در تالار افتخارات دو باشگاه به نام ایشان نگهداری شود.
متن لوح یادبود اهدا شده از سوی دو باشگاه داماش گیلان و سپیدرود رشت به پروفسور سمیعی به قرار زیر است:

 

" نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل هرکجا نامه عشق است نشان من و توست! "

" به مردی بی مانند، که زیست بی آن که شک کند، سپیده دمان برای هر جنبنده ای زیباست. مردی که در ژرفای هزارتوی قلوب ایرانیان، رسوخ کرده و با لبخند سحر انگیزش، فاتح ابدی دل های شان شده است. "

مردمان گیلان خوشبختند که مام سرزمین شان، هماره بزرگانی را به عرصه گیتی می فرستد که مرزهای جغرافیایی را در می نوردند و مایه افتخار جهانیان می شوند. بزرگانی که عرصه علم و دانش را شرمنده خود می کنند و توانایی های شان، حال را به آینده بشریت، پیوند می زند.

 

امروزه در میان صدها تک ستاره نبوغ آسمان گیلان، پروفسور مجید سمیعی، جایگاهی والا و با ارزشی در گستره هستی، پیدا کرده است. بزرگ مردی که منیت ، برایش واژه ای بیگانه است و فروتنی خصیصه جاودانی اش. مردی که سفیری صلح و دوستی ایرانیان در بین مردم جهان را هم باید به ده ها ویژگی اش افزود.

 

باشگاه های سپیدرود رشت و داماش گیلان، به عنوان یکی از محبوب ترین، پرهوادارترین و ریشه دارترین تیم های شمال کشور، افتخار دارند تا پروفسور مجید سمیعی را به پاس سال ها خدمات صادقانه و عاشقانه به جامعه علمی جهان و به ویژه به سبب کمک های بسیار و حمایت های تمام نشدنی اش به مردمان استان زادگاهش؛ گیلان، به عضویت افتخاری خود در آورند و پیراهن شماره " 93 " را به ایشان تقدیم نماید.

مردم رشت چه سعادتمندند که این مرد بزرگ، همشهری شان هست و از این پس، پسران شهرباران افتخار خواهند کرد پیراهن باشگاهی را بر تن دارند که هم تیمی بزرگی چون جناب پروفسور سمیعی را در خود جای داده است.

 

وارش اسپرت لازم میداند از آقایان کیانوش سمیعی برادرزاده پروفسور سمیعی و همینطور رادنی دیدار برای هماهنگی های انجام شده در خصوص اینکار پسندیده تشکر و قدردانی کند.

 

عکس ها: