با جریمه ای یک میلیاردی، داماشی ها مجموعا به پرداخت ۵ میلیارد برای امتیاز لیگ یکی این تیم محکوم شدند!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، جلسه حل اختلاف برای امتیاز لیگ یکی داماش گیلان با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان، محمد مهدی الطافی مدیرعامل پیشین داماش، امیر سامری مالک و مدیرعامل اروند خرمشهر و عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار و در خصوص بحث پرداخت مابقی مبلغ امتیاز لیگ یکی‌ داماش به اروند خرمشهر تصمیم گیری شد.

محمد مهدی الطافی مدیرعامل پیشن داماش در گفتگویی کوتاه با خبرنگار وارش اسپرت پس از این جلسه با اعلام اینکه داماش به یک میلیارد جریمه کرد تاخیر در پرداخت محکوم شد، گفت: برای واریز سه و نیم میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال تا روز سه شنبه ۱۵ مهر مهلت گرفته شد.
وی افزود همچنین می بایست یک میلیارد تومان جریمه نیز تا شنبه ۱۹ مهر پرداخت شود و چند روز بعد نیز پانصد میلیون تومان هزینه انتقال امتیاز به هیات فوتبال خوزستان تسویه شود.

لازم به ذکر است که پیش از این کمیته وضعیت فدراسیون طی حکمی که در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ صادر شده بود، از داماش خواسته بود تا موعد روز شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت باقیمانده هزینه امتیاز لیگ یکی اروند و پانصد میلیون تومان بابت حق انتقال به هیات فوتبال خوزستان پرداخت کند.