وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان در دیداری تدارکاتی با چهار گل بر حریف فومنی خود غلبه کرد.

به گزارش وارش اسپرت ، تیم داماش گیلان روز دوشنبه در زمین دانشکده ی تربیت بدنی به مصاف تیم دسته سومی شهرداری فومن رفت که در پایان توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.
برای داماشی ها در این دیدار حمید خدابنده لو ، هادی سهرابی ، افشین چاوشی وکیانوش میرزائی موفق به گلزنی شدند.

برای مشاهده حواشی و گزارش تصویری مسابقه به ادامه مطلب مراجعه کنید

از نکات حاشیه ای این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*افشین چاوشی که به تازگی در تمرینات داماش حاضر شده است و یک جلسه تمرین با هم تیمی های خود انجام داده بود ، در نیمه ی دوم به میدان رفت و توانست یکی از گل های داماش را به ثمر برساند.

*سهیل حق شناس کاپیتان سال های اخیر سپیدرود رشت که سابقه ی عضویت در پگاه گیلان را هم دارد با لباس شخصی نظاره گر مسابقه بود و برای لحظاتی با سرمربی و کاپیتان داماش گیلان هم صحبت شد.

*هدایت تیم شهرداری فومن را علی فلاح مربی فصل گذشته امیدهای داماش بر عهده داشت و حسن اشجاری مدافع چپ فومنی سال های اخیر ملوان و استقلال هم با این تیم فومنی به محل مسابقه آمده بود.

*حسین قلی زاده قائم مقام ، عبدالله مرغوب رئیس کمیته فنی باشگاه داماش گیلان از نزدیک شاهد این دیدار تدارکاتی بودند.

*حسن رضوی کادرپزشکی سالهای اخیر تیم های پگاه گیلان و داماش گیلان که در هفته های گذشته شایعاتی از احتمال رفتنش به دیگر تیم رشتی به گوش می رسید در تمرینات داماش حاضر می باشد.

*این مسابقه با تولد 36 سالگی سرمربی داماش همراه شده بود و از همین رو در پایان مسابقه جشن تولد کوچکی برای علی نظرمحمدی ترتیب داده شد.
وارش اسپرت هم به نیابت از هواداران داماش گیلان سالروز تولد سرمربی داماش گیلان را به ایشان تبریک و آرزوی موفقیت در تمام مراحل ورزشی و زندگی شخصی برای دروازه بان محبوب سالهای اخیر فوتبال رشت را دارد.

شهرداری فومن

داماش

رضوی

قلی زاده مرغوب نظرمحمدی رجبی نیا

چاوشی حق شناس

هادی سهرابی

نظرمحمدی رجبی نیا

تیزرو رستمی نوری

چاوشی
چاوشی بعد از گلزنی

نظرمحمدی تولد