وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم داماش و فجرسپاسی با حضور سرمربیان این دو تیم در سالن کنفرانس استادیوم عضدی برگزار شد. این بازی با نتیجه سه بر یک به سود فجرسپاسی خاتمه یافت.

 

ناظمی: متاسفانه روزی که خوب بازی را شروع می‌کنیم،مغلوب می شویم

 

ما بازی را خوب شروع کردیم. در 20 دقیقه‌ اول خیلی خوب بودیم، ولی بعد از دقیقه‌ 20 گل مساوی را دریافت کردیم . در نیمه دوم می‌خواستیم که نتیجه‌ را جبران کنیم که گل دوم را دریافت کردیم و در یک ضد حمله در دقایق پایانی گل سوم را هم خوردیم. در نهایت بازی را واگذار کردیم، ولی به هر حال فوتبال است و هر کس از موقعیت‌ها خوب استفاده کند برنده می‌شود.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس خبری بعد از بازی با فجرسپاسی گفت: وضعیت مالی بر همه چیز تیم غلبه کرده است. از این که بازیکنان نمی‌توانند نتیجه‌ لازم را بگیرند ناراحتم. متاسفانه روزی که خوب بازی را شروع می‌کنیم نمی‌دانم چرا در پایان مغلوب می شویم. تمام تلاشم را از ابتدای فصل انجام داده‌ام که تیم را جمع و جور کنم.

 

ناظمی گفت:به هر حال امکانات و شرایط خوب نیست و من خیلی تحت فشار هستم. تیم دچار بحران زیادی شده است. سعی می‌کنم که با شخص آقای عابدینی صحبت کنم و هر چه که صلاح فوتبال شهر رشت باشد را انجام می‌دهم.
وی در ادامه اظهار کرد: ما در ساختار دفاعی مشکل داشتیم. آن طوری که ما تیم فجر شهید سپاسی را آنالیز کرده بودیم به گل رسیدیم. اما نمی‌دانم چرا بازیکنانم وقتی که گل می خورند فکر می‌کنند که بازی تمام شده است و انگیزه خود را از دست می‌دهند. آنها تلاش‌شان را می‌کنند که تیم نتیجه‌ بگیرد، ولی نمی‌شود.
ناظمی در پایان گفت: تیم ما پتانسیل خوبی دارد. شک نکنید که در لیگ برتر می‌مانیم. فقط احتیاج به حمایت روحی و مالی داریم. ما در سال قبل شرایطی بس بحرانی‌تری را داشتیم. اگر از همین الان هم تیم را تقویت کنند ما در لیگ می‌مانیم.

 

وی افزود:نباید تعارف کنیم ما از اول سال با همین امکانات کم شروع کردیم در نیم فصل شش بازیکن از ما جدا شد و هیچ بازیکنی نگرفتیم. به هر حال امیدوارم که در جلسه‌ای که در باشگاه داریم اگر صلاح این باشد که من استعفا دهم این کار را می‌کنم. من باخت را به گردن کسی نمی‌اندازم ..

 

محمود یاوری

 

از سوی دیگر محمود یاوری سرمربی فجر سپاسی شیراز در این نشست خبری گفت: جذابیت بازی فوتبال به غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است. من دیروز هم گفته بودم که هر دو تیم به برد نیاز دارند، ولی این برد بقای ما را در لیگ قطعی نمی‌کند و باید در بازی‌های آینده هم نتیجه‌ بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم. از تیم خوب داماش که بگذریم، بازیکنان ما شایسته این برد بودند و با تمرکز روی اعصاب و روان خود توانستند به بازی برگردند و به پیروزی برسیم.

 

وی در ادامه گفت: به هر حال مربیگری در این سن یک ریسک است. من پارسال هم که به فجر سپاسی آمدم به نیت کمک کردن آمده بودم. تیم‌هایی همچون فجر، برق شیراز و سپاهان خانه من هستند. ما با شناخت وارد نیمه دوم شدیم. مهم آرامش تیم بود که با صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنان داشتم آنها گفتند که با آرامش می‌توانیم در نیمه دوم موفق شویم.

 

سرمربی فجر سپاسی شیراز در پایان گفت: تیم فجر یک تیم سازنده است. ما 11 بازیکن سرباز داریم که شاید در دیگر تیم‌های نظامی از این بازیکنان استفاده نشود، ولی ما به این بازیکنان اجازه می‌دهیم که خودشان را در این تیم نشان دهند. در مورد پنالتی اول بازی باید بگویم که دو بازیکن روی هوا بودند که داور پنالتی به نفع داماش اعلام کرد. در مورد این صحنه کارشناسان داوری باید نظر دهند. به هر حال ما باید تا پایان لیگ همین طور بازی کنیم.