وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نشست خبری پس از بازی داماش-ملوان با حضور سرمربیان دوتیم برگزار شد.

 

ناظمی: اخراج کاردوست درست نبود / شرمنده هواداران هستم

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از خبرگزاری فارس، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از شکست 3 بر صفر برابر ملوان در جمع خبرنگاران گفت: این باخت بر گردن من است و مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم. من تیم را بد تمرین دادم و بد آنالیز کردم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم. بازیکنان تلاش خود را کردند، ما می‌توانستیم به گل هم برسیم اما روز خوبی دروازه‌بان ملوان بود و او توپ‌های ما را گرفت و ما بدشانس هم بودیم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: تعویض‌ها به این دلیل بود که می‌خواستیم بازیکنی از کنارها اضافه شود و ما فقط یک بازیکن در سمت راست روی نیمکت داشتیم. دو هفته هم بود که در این زمین بازی نکرده بودیم، این تمام موجودی ما است. من باخت را به گردن گرفتم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

سرمربی داماش در مورد حضور پرشمار هواداران داماش گیلان گفت: من شرمنده هواداران هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. همه چیز را هم به گردن گرفتم. بازیکن با تفکرات کادر فنی بازی می‌کند ضمن اینکه شما آئین‌نامه را نخوانده‌اید، من نمی‌توانم در مورد خیلی چیزها صحبت کنم اما فقط این را می‌گویم که اخراج رضا کاردوست درست نبود. شاید اگر داور فیلم بازی را ببیند به اشتباهش پی ببرد. من فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام، طبق آئین‌نامه من نمی‌توانم در مورد خیلی از مسائل صحبت کنم و بهتر است که برخی مواضع باشگاه را سراوانی که سخنگوی باشگاه هم هست و در اینجا حضور دارد بیان کند.

 

از سوی دیگر دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل داماش در نشست خبری اظهار داشت: برد خیلی مهمی به دست آوردیم نه برای اینکه دربی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم بلکه به این دلیل که در جدول شرایط نزدیکی با داماش داشتیم و این مسابقه 6 امتیازی بود. با این برد در نیمه بالایی جدول هستیم و این خیلی مهم است. ذهنیت بازیکنان برای ما خیلی مهم بود، بازیکنان ملوان تمرکز بالایی داشتند و توانستند خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کنند.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم وقتی 2 بر صفر شدیم و یک بازیکن هم بیشتر داشتیم بازی را اداره کردیم، در چنین شرایطی ممکن است برخی بازیکنان بازی را بی‌خیال شوند و فکر کنند بازی تمام شده است. به هر حال ما این دربی را بردیم و باید خوشحالی کنیم.

وی در مورد اینکه داور به سود ملوان سوت زد، گفت: امیدوارم به چیزی که می‌گویید مطمئن باشید. این نظر شماست. ما 8 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. یادم نمی‌آید داور به نفع ملوان سوت زده باشد.