وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: علی نظرمحمدی سرمربی داماش گیلان پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری گفت: امروز فوتبال خوبی را از داماش به خصوص در نیمه دوم دیدیم اما به علت مشکلات مالی نتوانستیم یک روز زودتر به اصفهان سفر کنیم و در این شهر تمرین داشته باشیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، در این هنگام سراوانی مدیر رسانه‌ای داماش گیلان صحبت‌هایی را در خصوص داوران این دیدار مطرح کرد. وی گفت: بحث مهمی که امروز داشتیم چیدمان داوری بود چون به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید قرار است داماش بازنده این مسابقه باشد.

 

سراوانی ادامه داد: کمک داور دوم، یزدی و از دوستان نزدیک مظفری‌زاده است و همانطور که می‌دانید مظفری‌زاده اختلافات زیادی با عابدینی دارد. از طرفی اکبریان داور وسط اهل استان البرز و شهر کرج است و فیروز کریمی کرجی است. این مسائل باعث می‌شود که برداشت کنیم چیدمان داوری به ضرر داماش بوده است.

 

وی تصریح کرد: نوع قضاوت داوران و پرچم زدن کمک داوران مؤید این موضوع بود. از نظر ما گل اول ذوب آهن آفساید بود و بیشتر پرچم‌های کمک‌ داور دوم بازی که اهل یزد است مؤید صحبت‌های ما است.

در این هنگام یکی از خبرنگاران از سراوانی سؤال کرد که آیا داماش از شهرهای کرج، تهران و یزد بازیکنی ندارد، پاسخ داد: بله.

صحبت‌های سراوانی باعث شد تا سؤالات خبرنگاران در ادامه کنفرانس خبری از نظرمحمدی به این سمت سوق داده شود.

 

سرمربی داماش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اظهارات سراوانی گفت: وقتی تاج رئیس سازمان لیگ از یک هفته قبل صحبت از بقای ذوب‌آهن در لیگ می‌کند نشان‌دهنده برخی مسائل است. نوع قضاوت اکبریان و پرچم زدن‌های کمک داور دوم هم تأثیر خاصی بر نتیجه بازی داشت.

 

وی ادامه داد: همانطور که مدیر رسانه‌ای ما اشاره کرد گل اول ذوب‌آهن مشکوک به آفساید بود و یکی از بازیکنان این تیم که زننده گل نبود تأثیر مستقیم در گمراه کردن بازیکنان ما داشت. تیم داوری قضاوت عادلانه‌ای نداشت هر چند فوتبال یک طرف برد و یک طرف باخت دارد و ما باختیم اما زندگی ادامه دارد و در یک هفته باقی مانده می‌جنگیم تا در لیگ بمانیم.

 

نظرمحمدی در پاسخ به این سؤال که علی دایی پس از دیدار با سپاهان مشکلات را گردن داوران انداخت و آیا آنها درباره مسائلی که مطرح می‌کنند مدارکی دارند یا نه، گفت: اتهامی را به صورت شفاف بیان کردیم و گفتیم نوع قضاوت و پرچم زدن داوران شائبه حمایت از یک تیم را داشت. ما که از پشت کوه نیامده‌ایم، خبرهایی هم به ما می‌رسد که امیدواریم عابدینی بیکار ننشسته و آن را پیگیری کند.

سرمربی داماش در خصوص دیدار هفته پایانی ملوان مقابل فجر سپاسی و تأثیر این مسابقه در سقوط یا بقای داماش گفت: انتظار بازی جوانمردانه‌ای را در هفته پایانی داریم و امیدواریم ملوان هم با انجام یک بازی جوانمردانه مقابل فجر از اعتبار فوتبال دفاع کند.