وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های نفت تهران و داماش گیلان با حضور منصور ابراهیم زاده سرمربی نفت و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان برگزار شد .

 

ناظمی : گل اول نفت در موقعیت آفساید به ثمر رسید/ از دستگیری قویدل اطلاع دقیق ندارم 

 

به تیم نفت تبریک می‌گویم آنها در نیمه اول برعکس ما بازی خوبی انجام دادند. عملکرد آنها در نیمه دوم نیز خوب بود.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از شکست دو برصفر تیمش در مقابل نفت تهران با بیان مطلب فوق گفت : فکر می‌کنم گل اول را در صحنه‌ای که آفساید بود دریافت کردیم و روی یک ضدحمله گل دوم وارد دروازه تیم ما شد. در مورد گل اول کارشناسان داوری باید نظر بدهند که آیا درست بوده یا نه.

 

وی خاطرنشان کرد: کنترل خوبی روی مسابقه داشتیم اما نتوانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. برای پیروزی به میدان آمده بودیم. سرنوشت ما در دستان خود ما قرار دارد. اگر بتوانیم مقابل سپاهان در رشت نتیجه بگیریم در لیگ می مانیم و این اتفاق دور از دسترس نیست.

سرمربی داماش در مورد اینکه گفته می‌شود قویدل دستگیر شده است اظهار داشت: من هم چنین موضوعی را شنیده‌ام اما اطلاع دقیقی از آن ندارم.

 

منصور ابراهیم زاده

 

ابراهیم‌زاده: کسب این ۳ امتیاز برای ما مهم بود

 

قبل از بازی گفته بودم روز سختی را در پیش داریم و این دیدار آخرین فرصت برای ما و داماش است. داماش می‌خواست ضریب امنیت خود را در جدول بالا ببرد و ما نیز به دنبال کسب سهمیه بودیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس منصور ابراهیم زاده سرمربی نفت تهران پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت : در این دیدار حسینی، کریمی و شکوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و کامل نیز محروم بود. همچنین یوسفی نیز ضعف بدنی داشت و مجبور شدیم در ترکیب تیممان تغییراتی ایجاد کنیم.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: در نیمه اول توانستیم به خوبی با یکدیگر پاسکاری کنیم و داماشی‌ها روی حرکات جهانبخش برنامه داشتند. روی یک کرنر خطرناک ظاهر شدیم و یک بار نیز توسط رضا نوروزی توانستیم در موقعیت تک به تک قرار گیریم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی را به کناره‌ها بردیم و روی جایگیری‌های خوب خیری به گل رسیدیم. پس از ده نفره شدن داماش فشار زیادی روی این تیم ایجاد کردیم و توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم. برای کسب سهمیه آسیا و بالا آمدن در جدول به برد نیاز داشتیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید بازیکنان داماش خسته هستند و چرا مهدی خیری را به عنوان یار تعویضی وارد زمین کرد گفت: احساس کردیم خیری با توجه به تکنیکی که دارد اگر از اول بازی به میدان برود شاید نتواند مثل این چند دقیقه عملکرد خوبی داشته باشد. هنگام ورود این بازیکن به زمین با او صحبت کردیم و با حرفهایمان توانستیم خیری را تحت‌تاثیر قرار دهیم. صحبت‌هایمان روی او تاثیر مثبت گذاشت و توانست نمایش خوبی را ارائه کند.

سرمربی نفت تهران در مورد عملکرد علیرضا جهانبخش اظهار داشت: جهانبخش بازیکن خوب، سرعتی و باتکنیکی است که تاثیرات مثبتی روی تیمش دارد. البته او باید مکمل خوبی داشته باشد تا بتواند عملکرد بهتری ارائه کند. به همین خاطر وریا غفوری خیلی کمتر نفوذ کرد چرا که می‌دانست در این صورت کارش سخت‌تر می‌شود. جهانبخش باید تجربه بیشتری کسب کند و بداند انتقاد برای او هدیه است که باید به خوبی از آنها استفاده کند. آرزویم این است که روزی با این بازیکن کار کنم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید