وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان با حضور دراگان اسکوکیچ سرمربی ملوان و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و در اتاق کنفرانس استادیوم تختی انزلی برگزار شد .

 

ناظمی: بازیکنان ملوان و داماش به حاشیه‌ها بی‌توجه باشند

 

شرایط خوبی داریم و امیدوارم که یک بازی جوانمردانه برگزار شود. هر دو تیم هم استانی هستیم و امیدوارم این بازی از حاشیه‌ها دور باشد. از تماشاگران دو تیم می‌خواهم که در این بازی فرهنگی غنی گیلانی‌ها را نشان دهند و فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا همه از این فوتبال لذت ببرند.

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل ملوان با بیان مطلب فوق گفت : کادر فنی ملوان تغییر کرده است و ما فقط یک بازی از این تیم مقابل صبا دیده‌ایم و تا آنجا که شناخت داشته‌ایم حریف را آنالیز کرده‌ایم. سعی کرده‌ایم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم. امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی از کار درآید.

 

سرمربی داماش با اشاره به سابقه بازی دو تیم عنوان کرد:‌در گذشته هم حساسیت بین این دو تیم بود، اما وضعیت حاشیه‌ها اینقدر بد نبود. مردم دو شهر رشت و انزلی هیچ مشکلی با هم ندارند و فقط در روز مسابقه است که چنین اتفاقاتی رقم می‌خورد. بازیکنان دو تیم باید به حاشیه‌ها بی‌توجهی کنند و تمرکزشان باید بر روی مسائل فنی و بازی باشد. من بهترین رفقایم از انزلی است و امیدوارم در این دربی و دیدار برگشت خط قرمزی بر روی حاشیه‌ها کشیده شود.

 

ناظمی تصریح کرد: گیلان مردان بزرگی به ایران در عرصه‌های مختلف معرفی کرده است و بازی داماش و ملوان هم جذاب‌ترین بازی بعد از بازی استقلال و پرسپولیس است.

سرمربی داماش در مورد مشکلات دو باشگاه عنوان کرد: فوتبال رشت و انزلی مدتی است که دچار مشکلات مادی شده است. این مشکلات باعث شد فصل گذشته سخت‌ترین شرایط را داشته باشیم. ملوان مدتی زیر نظر منطقه آزاد بود و مشکلی نداشت. داماش هم در دو سال هیچ مشکلی نداشت و پس از اینکه به لیگ برتر آمد و اتفاقاتی افتاد مشکلات زیادی گریبانگیر این دو باشگاه شد. ملوان و داماش اگر مشکلات مالی نداشته باشند، می‌توانند از بهترین تیم‌های ایران باشند، در حال حاضر متاسفانه فقط اسم فوتبال ما حرفه‌ای است و باشگاه‌ها درآمدی که باید داشته باشند، ندارند.

 

اسکوکیچ: دربی یک مسابقه خاص است

 

هر بازی برای من اهمیت ویژه‌ای دارد اما دربی یک مسابقه خاص است و این مسئولیت من و بازیکنان را سنگین‌تر می‌کند.

دراگان اسکوکیچ سرمربی ملوان انزلی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان با بیان مطلب فوق در مورد اینکه آخرین دربی که داشته است در کدام کشور بوده، گفت: دربی‌های زیادی داشته‌ام و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. شاید شما 10 دربی را برده باشید اما در روز دربی آخر ویژگی‌های آن مسابقه تعیین‌کننده نتیجه است. امیدوارم فردا هوشمندانه‌تر بازی کنیم. نمی‌خواهم عذر و بهانه‌ای بیاورم ولی ما در قم خوب بازی نکرده‌ایم. البته خوش‌شانس هم نبودیم. با توجه به آن باخت بد فردا باید برنده شویم.

 

سرمربی ملوان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: فشنگچی مصدوم است و هنوز برای اینکه از او استفاده کنیم یا نه؛ تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. احمد آهی هم بازیکن محروم ملوان است.

اسکوکیچ در مورد احتمال بارش باران در بازی فردا گفت: ما می‌توانیم خوب تمرین و بازی کنیم اما نمی‌توانیم جلوی بارش باران را بگیریم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید