وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان با حضور حمید درخشان سرمربی داماش گیلان و اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم هرمزگان برگزار شد .

 

درخشان : نبود چند بازیکن برای ما مشکل ساز است / چرا برای دیگران تند صحبت نمی کنند؟!

 

تیم هایی که به دنبال امتیاز هستند، انتحاری بازی می کنند و این باعث می شود تا فردا بازی سختی را در پیش رو داشته باشیم . آلومینیوم تیم چغر و دونده ای است و این دوندگی کار ما را سخت تر می کند .

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم خود با آلومینیوم هرمزگان ضمن بیان مطلب فوق گفت : متاسفانه افشین چاوشی، حسن رودباریان، محمدرضا مهدوی ، ابوالفضل حاجی زاده ، مرتضی ابراهیمی و هادی سهرابی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم که این واقعا برایمان مشکل ساز است چرا که مجبوریم به جای چند بازیکن ترکیب اصلی مان از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد : امیدوارم فردا کسانی که جایگزین این بازیکنان می شوند بتوانند حداقل 50 درصد خواسته هایم را اجرا کنند تا بتوانیم یک بازی روان را از خود به نمایش بگذاریم .

وی افزود : هدف ما این است که هر هفته شرایط بهتری را پیدا کنیم و در بازی فولاد هم شاید اگر بازیکنان ما مصدوم و خارج نمی شدند ما می توانستیم تیم سوم جدول را در خانه اش با شکست رو به رو کنیم .

 

سرمربی داماش گیلان در خصوص اینکه چرا دو بازیکن داماش در همان نیمه اول مصدوم شدند و آیا این به بدنسازی تیم مرتبط نمی شود، گفت : پیش از فصل فرصت بدنسازی خوبی برای تیم ها وجود دارد که متاسفانه ما این بدنسازی را نداشتیم اما در تعطیلی های لیگ از فرصت استفاده کردیم و اینکار را تا حدی انجام دادیم . چه بسا اگر بدنسازی میان فصل وجود نداشت ما اکنون مصدومان بسیار بیشتری را داشتیم .

وی ادامه داد : در بازی با فولاد شرایط آب و هوایی و زمین تاثیر زیادی بر روند کار بازیکنان داشت و بهترین و یا سالم ترین بازیکن هم در آن بازی می توانست دچار مصدومیت شود چرا که شرایط اصلا برای مسابقه مناسب نبود .

 

درخشان در مورد جذب نیکبخت گفت : این بازیکن زمانی که در پیکان بود در 70 درصد بازی ها به میدان رفت و از طرفی او بازیکن کوچکی نیست و نزدیک به 80 بازی ملی دارد .

وی افزود : من اعتقاد دارم با توجه به اینکه نیکبخت چند وقتی را از فوتبال دور بوده است برای آنکه بتواد خود را تثبیت کند باید اینجا خیلی خوب کار کند و با انگیزه خواهد بود .

 

درخشان در خصوص تعلیق رای کمیته انضباطی گفت : از کمیته استیناف که پس از بررسی فیلم واقع بینانه به این مسئله نگاه کردند تشکر می کنیم که تصمیم خوب و به جایی را گرفته اند .

 

حمید درخشان - سرمربی داماش گیلان

 

سپس خبرنگار وارش اسپرت با نقل صحبت های تحدید آمیز حسن زاده در خصوص تشدید محرومیت درصورت انجام کوچکترین حرکت در بازی با آلومینیوم در خصوص نوع ادبیات مصاحبه رئیس کمیته انضباطی پرسید که سرمربی داماش گفت : ما فقط چیزی که حق ما بوده است را می خواهیم نه چیزی اضافه تر و یا کمتر . ما تماشاگران بسیار خوبی داریم و مطمئنا روی سکوها مشکلی نخواهیم داشت اما اگر اتفاقی افتاد ما تسلیم هستیم .

وی ادامه داد : واقعیت چیز دیگری است و می خواستند که ما را بی رحمانه محروم کنند . مگر می شود که یک تیم را دوبازی در دور رفت و دو بازی در دور برگشت محروم کنند؟

وی افزود: همین اتفاقات با شدت بسیار بیشتر در استادیوم های دیگر به وقوع پیوسته است . در بازی استقلال و سایپا، استقلالی ها بدترین فحاشی ها را کردند و در بازی پرسپولیس با ملوان باز همین اتفاق در استادیوم آزادی صورت گرفت ، چطور آن موقع از این تصمیمات گرفته نمی شود و این صحبت های تند نمی شود؟ فقط تیم هایی که پایین تر هستند مظلوم واقع می شوند و همه شمشیر را از رو می کشند و می خواهند تنبیهات آنچنانی انجام دهند؟ اگر قرار است ما قانون گذار باشیم باید قانون گذار عادلی باشیم و برای همه تیم ها یکسان عمل کنیم . 

درخشان با عصبانیت ادامه میدهد : بازیکنی که بعد از گل زدن با حرکات دست تماشاگر را تحریک می کند را نمی بینند؟ چطور باید از تماشاگر بخواهیم در مقابل این بی احترامی سکوت کند؟ این حرکات یعنی توهین به تماشاگر ما و ما فیلم آن را در اختیار داریم.

 

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر میزبانی فجرسپاسی در جام حذفی و فشردگی مسابقات در 5 بازی آینده داماش گفت : ناچار هستیم که این برنامه را قبول کنیم و تابع فدراسیون باشیم . امیدوارم مصدومان ما زودتر برسند تا ما بتوانیم بازیکنان را جایگزین کنیم تا فشردگی مسابقات به تیم آسیب نرساند و بازی های خوبی را هم به نمایش بگذاریم .

وی در پاسخ به این سوال وارش اسپرت که با توجه به مشکلات تیم های رشت با آب و هوا و ارتفاع شیراز آیا فکری در این مورد کرده است گفت : احتمالا دو روز زودتر به شیراز خواهیم رفت تا بازیکنان با شرایط آنجا آداپته شوند . ما به جام حذفی جدی نگاه می کنیم چرا که با دو بازی دیگر می توانیم فینالیست شویم .

 

اکبر میثاقیان

 

میثاقیان : برای شکست داماش به رشت آمده ایم / کوسه ها جرات ندارند من را بخورند!

 

همیشه بازی های دور برگشت سخت تر از بازی های دو رفت است چرا که تیم های بالای جدول برای بالا ماندن ، تیم های میانه جدول برای بالا رفتن و تیم های پایین جدول برای بقای خود تلاش می جنگند .

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم خود با داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : اینکه در چمن مصنوعی می خواهیم بازی کنیم یا طبیعی مهم نیست چون ما فقط برای کسب پیروزی و شکست داماش به رشت آمده ایم .

وی ادامه داد : در بازی هفته گذشته تیغ نورد به علت حرفهایی که داور از 40 متری شنیده است اخراج شد و تنها این بازیکن را به علت محرومیت در دیدار برابر داماش در اختیار نداریم .

 

سرمربی آلومینیوم در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار گفت : من راجع به حضور یا عدم حضور تماشاگران نظری ندارم و اتفاقا تماشاگران گیلانی را از قدیم دوست داشته ام و به نظر من لذت فوتبال به حضور تماشاگر است اما اعتراض من به فدراسیون فوتبال است .

وی افزود : وقتی فدراسیون تیمی را محروم می کند و بعد زیر حرفش می زند نشان دهنده این است که فدراسیون ما اقتدار لازم را ندارد . یادم است سال قبل در لیگ یک با تیم نفت مسجد سلیمان بازی داشتیم و در حالی که این تیم محروم شده بود، یک ربع قبل از بازی در باز شد.

وی ادامه داد : در یاسوج هم آقای صمد اکبری که نامش در لیست هم نبود ، دقایقی قبل از بازی با لباس شخصی آمد و با هم روبوسی کردیم اما به یک باره دیدم دقیقه 60 بازی به زمین آمد. وقتی از او پرسیدم که چطور شد به زمین آمدی گفت که آقای افشاریان که همشهری ماست زنگ زد به کمیته انضباطی و من را بخشیدند!

وی گفت : من خودم قهرمان سر و صدا هستم اما تیم ما هیچ سر و صدایی ندارد . اسم نمی برم اما اگر تیمی غیر از تیم ما بود و به یک باره اعلام می کردند تماشاگر می تواند بیاید آیا سر و صدا نمی کردند؟ من خوشحال می شوم تماشاگر بیاید اما اگر تیم دیگری بود مطمئنا سر و صدای زیادی می کرد.

 

میثاقیان در خصوص دورنمای آلومینیوم و شرایط این تیم در جدول گفت : صد در صد تیم ما در لیگ برتر خواهد ماند و اگر حتی 10 تیم هم به لیگ یک سقوط کند ، آلومینیوم سقوط نخواهد کرد . 

سرمربی آلومینیوم در خصوص قول خود که گفته بود اگر آلومینیوم سقوط کند خود را به خلیج فارس می اندازد تا کوسه ها وی را بخورند گفت : هر جا بوده ام خدا به من کمک کرد و موفق بوده ام ، ضمن اینکه کوسه ها جرات ندارند من را بخورند و من کوسه ها را می خورم!

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید