در روزهایی که تکلیف مالکیت داماش به طور جدی و کامل مشخص نشده است، نام ۱۱ بازیکن فصل گذشته این تیم شنیده شد که یا از جمع لاجوردی ها جدا شده اند و یا در آستانه جدایی از جمع آن ها قراردارند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که داماش از روز دوشنبه تمرینات خود را با برگزاری تست آغاز کرده است و گفته می شود پس از اینکه تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته در ابتدای هفته آتی صورت بگیرد، تمرینات رسمی این تیم نیز زیر نظر امید هرندی و کادرفنی او آغاز می شود، تا لحظه نگارش این گزارش، به طور رسمی یا با اعلام بازیکنان نام ۱۱ بازیکن داماش به عنوان نفراتی که یا از این تیم جدا شده اند و یا در شرف جدایی هستند شنیده شده است.

جدایی ها با سینا شاه عباسی مدافع بومی جوان و پدیده فصل گذشته داماشی ها و پیوستنش به فولاد خوزستان آغاز شد، گفته می شد با توجه به اینکه وی با داماش قرارداد داشته، ۵۰۰ میلیون بابت این رضایت نامه دریافت شده است.

از بازیکنانی که با داماش قرارداد داشته و نیاز به اخذ رضایتنامه داشتند و راه جدایی را در پیش گرفتند، مهدی نظرمحمدپناه برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی فجرسپاسی شیراز شد؛ همچنین گفته می شود معراج پورتقی نیز رضایتنامه را دریافت کرده و از شهرخودرو به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده می شود.

در بین بازیکنانی که قرارداد آنها با لاجوردی ها به اتمام رسیده، تا به اینجا سعید باقرپسند راهی تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک شد، محمد رستمی با بادران تهران قرارداد همکاری امضا کرد، میعاد یزدانی به تیم ملوان انزلی پیوست، میلاد صفایی به جنوب و استقلال خوزستان رفت و کنعان طاهرنزاد نیز آخرین فردی بود که به طور رسمی با جدایی از داماش راهی چوکا تالش شده است.

در این بین بازیکنانی هم هستند که قراردادشان به اتمام رسیده اما یا جدایی آن ها قطعی نشده و یا اینکه هنوز تیم جدیدشان مشخص نیست؛ آزاد جعفرزاده مدافع بومی داماش در فصول گذشته این روزها در تمرینات تیم لیگ برتری شهرخودرو حضور دارد، جابر نصیری نیز به طور رسمی از هواداران داماش خداحافظی کرده اما تکلیف تیم آینده او مشخص نشده است و در انتها سعید طالبی که این روزها شایعاتی از احتمال حضور او در تیم شهرداری آستارا شنیده می شود اما تا لحظه نگارش این خبر جدایی او را نمی توان جدی و قطعی دانست.

تا این لحظه از وضعیت قطعی ادامه همکاری سایر بازیکنان با داماش خبری در دست نیست.
لازم به ذکر است، چند روز قبل جلسه ای ما بین مالک جدید داماش با بازیکنان باقی مانده این تیم برگزار شد تا در خصوص نحوه تسویه حساب و‌تمدید قرارداد با آنها در ابتدای هفته آتی گفتگو شود.