تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان پس از چند روز تعطیلی نوروزی از ظهر چهارشنبه در شرایطی آغاز می شود که هنوز تکلیف سرمربیگری این تیم در بازی های آتی لیگ دسته اول مشخص نشده است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که قائم مقام باشگاه داماش طی خبری که بر روی سایت رسمی این باشگاه نیز منتشر شده بود، از گفتگوی امیر عابدینی و امید هرندی و توافق آنها برای بازگشت سرمربی مستعفی داماش گیلان به تمرینات خبر داده بود، بنابر گفته یکی از مسئولین باشگاه هرندی پیغام داده است که به هیچ وجه به داماش برنمی گردد.

 

تمرینات داماش نیز که به دلیل آغاز سال نو 6 روز تعطیل بود، از ساعت 11 صبح چهارشنبه 5 فروردین 1394 در استادیوم عضدی و زیرنظر مازیار ربیعی فر آغاز خواهد شد.

 

ربیعی فر در گفتگویی کوتاه با وارش اسپرت گفت: " همانطور که در گذشته افشین ناظمی یا علی نظرمحمدی بعد از برکناری سرمربیان وقت عهده دار برگزاری تمرینات داماش بودند، بنده تنها از روی وظیفه و دینی که به مردم شهرم دارم، عهده دار برگزاری تمرینات تیم تا مشخص شدن وضعیت سرمربیگری تیم شده ام."

 

همچنین امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان از دو روز پیش وارد استان گیلان شده و در ویلای شخصی خود مستقر شده است. با وجود اینکه تا لحظه نگارش این مطلب وی در ساختمان باشگاه داماش حاضر نشده است اما گفته می شود که تکلیف سرمربی تیم حداکثر تا پیش از آغاز هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

شنیده ها حاکی از احتمال بازگشت علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی خبر می دهد و باید منتظر ماند و دید چه تصمیمی طی روزهای آینده در این خصوص گرفته می شود.

داماش گیلان روز 17 فرودین در نخستین دیدارش در سال 94 در سیرجان و دیداری اصطلاحا شش امتیازی به مصاف گلگهر می رود.

 

 

 

تمرینات داماش، سرمربی داماش، امید هرندی، علی نظرمحمدی، امیر عابدینی، مدیرعامل داماش گیلان، سایت داماش،