وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بازیکنان داماش گیلان برنامه تمرینی پیش بینی شده از سوی مدیریت باشگاه در ترکیه را بسیار سودمند می دانند. تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان در گرین پارک " محل کمپ داماش گیلان " روز شنبه نیز ادامه یافت.

 

در همین خصوص رضا مهدوی گفت : طی مدت اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار داریم ، از نظر من 75 درصد تیم شرایط آرمانی خود را کسب کرده و چند بازی دوستانه نیز می تواند ما را به شرایط مطلوب تری برساند. مهدوی ادامه داد : اردوی ترکیه بخاطر شرایط آب و هوایی و امکانات و تاسیسات اردوی بسیار خوبیست که آقای عابدینی " مدیر عامل باشگاه " توانست برای آمادگی بیشتر تیم فراهم سازد و من مطمئنم که داماش گیلان یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر خواهد بود، تصور من از تیم داماش فوق العاده مثبت است و با شروع بازی ها همه متوجه ادعای من خواهند شد.

 

اما از سویی دیگر علی رضا نظیف کار در خصوص اردوی ترکیه گفت : من در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم ، اردوی ترکیه نیز بخاطر آب و هوا و امکانات تمرینی به درجه آمادگی ما خواهد افزود و چند بازی دوستانه در اینجا هم شرایط را برای هماهنگی بیشتر تیم فراهم خواهد ساخت. نظیف کار افزود : حضور ابوذر رحیمی و مهدی مهدوی کیا شرایط بهتری را برای خط دفاع ایجاد خواهد کرد و من به همراه  ارستس ، حسینی ، نصرتی و مختاری می توانیم یک خط دفاع منسجم را در لیگ برتر نمایش دهیم. وی افزود : بازیهای دوستانه در ترکیه و سپس در ایران می تواند در هماهنگی بیشتر ما تاثیر مثبت بیشتری فراهم سازد.

 متن کامل+گزارش تصویری (3) در ادامه مطلب

همچنین عباس آقایی بازیکن تازه وارد داماش گیلان در باره وضعیت خویش و تیم در اردوی ترکیه گفت : من در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارم و اردوی ترکیه در ایجاد روابط صمیمانه  و رفاقت بچه های تیم تاثیر زیادی داردو بازیکنان جدید تیم میتوانند در اینجا با قدیمی های تیم نزدیکتر شوند و اینجا در هماهنگی تیم بسیار مفید است.

آقایی همچنین گفت : در پست من بازیکنان خوبی در تیم هستند که باعث رقابت بیشتر خواهد شد و این رقابت هم به نفع بازیکن و هم تیم خواهد شد و شما در آخر فصل شاهد خواهید بود که این رقابت ها چه آثار مفید و سودمندی برای منافع تیم خواهد داشت.

 

محمد آبشک دیگر بازیکن جوان داماش گیلان در باره خودش و اردوی گرین پارک ترکیه گفت : از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنم ، امسال اولین سال حضورم در لیگ برتر است و من باید با تلاش بیشتر خاطره خوبی از خودم برجا بگذارم.
آبشک افزود : حضور بازیکنان جدید و قدرتمند در پست من انگیزه ام را برای تلاش بیشتر می کند و من از حضور این دوستان استقبال می کنم چون مطمئنم آنها در رشد من کمک خوبی خواهند بود ، میدانم کار برایم سخت تر شده اما تلاش بیشتری خواهم کرد تا هم سال خوبی برای من باشد و هم سال  موفقی برای باشگاه داماش و مردم رشت.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان