شرایط باشگاه اصلا مساعد نیست و اگر حرکتی انجام نشود ظرف ۴۸ ساعت آینده تیم را از دست خواهیم داد!
به گزارش وارش‌اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امید هرندی در گفتگوی  با دیارمیرزا، ضمن اعلام وضعیت بحرانی در باشگاه داماش گیلان، اظهار کرد: از همه مسوولین استان درخواست کمک می‌کنم که به داد تیم داماش برسند.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه با تمام وجود در حال تمرین هستیم، گفت: شرایط باشگاه اصلا مساعد نیست و اگر حرکتی انجام نشود ظرف ۴۸ ساعت آینده تیم را از دست خواهیم داد!
وی ادامه داد: اگر رأی استیناف در رابطه با شکایت کارون اروند خرمشهر علیه داماش صادر شود، تیم به دسته دوم هم نخواهد رفت زیرا پیش از این امتیاز دسته دومی داماش فروخته شده بود.

هرندی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه خوشحالیم ۴ تیم گیلانی در لیگ دسته اول حضور دارند، اظهار کرد: وای به روزی که مرکز استان تیمش را از دست دهد!
سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه مردم عاشقانه تیم داماش را دوست دارند، تأکید کرد: تمام ایران می‌دانند وقتی تیمی با داماش در رشت بازی دارد، مردم این شهر یک قدرت محسوب می‌شوند پس خواهش می‌کنم این مردم را ناامید نکنید.
این پیشکسوت فوتبال گیلان افزود: لطفا هرکسی می‌تواند به تیم داماش کمک کند؛ از آقای نوبخت، نمایندگان گیلان و هرکسی که در دولت دستی در آتش دارد و می‌تواند ما را یاری کند، دستشان را می‌بوسم و خواهش می‌کنم به ما کمک کنند.
شما را به خدا تیم را نجات دهید!
وی گفت: خدا را شاهد می‌گیرم، صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم و بازیکنان ما که از شهرهای اطراف به رشت می‌آمدند به دلیل نداشتن اقامتگاه بین دو تمرین در پارک می‌خوابیدند تا در تمرین عصر شرکت کنند.
هرندی با اشاره به اینکه امیدوارم مردم رشت را سرافکنده نکنید، گفت: باز هم می‌گویم کمک کمک کمک؛ شما را به خدا تیم را نجات دهید!
سرمربی داماش با بیان اینکه سامان سهرابی شبانه‌روز در تلاش است که مشکل داماش را حل کند، اظهار داشت: او هم اکنون برای پیگیری مشکلات در تهران حضور دارد.
هرندی در رابطه با اینکه چرا علی‌رغم مساعدت دکتر نوبخت هنوز مطالبات کارون اروند خرمشهر پرداخت نشده است، اظهار کرد: آنطور که شنیده‌ام پول به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است اما آنها نتوانسته‌اند به دلیل مشکلات قانونی پول را انتقال دهند.